پرده سینما

«سلام بمبئی ۲» در انتظار دریافت پروانه ساخت

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

سلام بمبئیکارگردان سلام بمبئی توضیح داد اکران جهانی این فیلم ۲۷ ماه می آغاز می شود و مشکلی در انتشار نسخه فارسی آن در شبکه نمایش خانگی ایران وجود ندارد.

قربان محمدپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چرا نسخه شبکه نمایش خانگی سلام بمبئی قبل از اکران جهانی آن در کشور خودمان عرضه می‌شود، گفت: این فیلم سینمایی قرار است از ۲۷ ماه می در هندوستان و کشورهای دیگر اکران شود و این به آن معنا است که سلام بمبئی ۲۳ روز دیگر اکران جهانی خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: قرار بود نسخه نمایش خانگی سلام بمبئی عید فطر وارد بازار شود، اما به ما گفتند که نسخه قاچاق فیلم بیرون آمده است و ما نیز ترجیح دادیم تا نسخه نمایش خانگی کمی زودتر وارد بازار شود.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا این امر با اطلاع کمپانی هندی تولیدکننده فیلم صورت گرفته است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه سلام بمبئی باید به زبان هندی ترجمه شود، مشکلی در اکران فیلم در هندوستان پیش نمی آید. این را هم بگویم که این هفته دوبله هندی فیلم آغاز می شود.

محمدپور در پایان گفت: همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی سلام بمبئی ۲ هستم البته طبق شنیده ها بررسی این فیلمنامه در شورای صدور پروانه ساخت، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

فیلم سلام بمبئی ۲ داستان دختر شیطان است که تصمیم می گیرد دیگر از شیطان پیروی نکند و برای بخشیده شدن باید به زمین آمده و به یک انسان بی گناه سجده کند و او تمام هندوستان را برای پیدا کردن یک انسان بی گناه می گردد.



 تاريخ ارسال: 1396/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.