پرده سینما

درجه بندی گروه سنی فیلم‌های سینمایی متوقف شد

پرده سینما


 

 






 

توقف اجرای دستورالعمل نظام درجه بندی گروههای سنی فیلم‌های سینمایی

 

 

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: اجرای دستورالعمل نظام درجه بندی گروه‌های سنی فیلم های سینمائی متوقف شد.

محسن قائمی نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چندی پیش موضوع شکایت از دستور العمل نظام درجه بندی گروه های سنی فیلم های سینمایی که توسط سازمان سینمایی تصویب و ابلاغ شده بود،در دیوان عدالت اداری مطرح شد،  این پرونده در چه مرحله ای از رسیدگی قرارداد؟ گفت: با شکایت و در خواست ابطال دستورالعمل نظام درجه بندی گروه های سنی فیلم های سینمائی، این شکایت طبق قانون در صلاحیت هیات عمومی دیوان مطرح شده بود.

وی افزود: شکایت مذکور برای طی تشریفات قانونی به هیات عمومی ارجاع شد اما با توجه به این که همزمان تقاضا ی دستور توقف اجرای دستورالعمل هم مطرح شده بود، پرونده برای تعیین تکلیف تقاضای دستور موقت به یکی از شعب دیوان ارجاع شد.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری ادامه داد: قاضی محترم شعبه با مطالعه و بررسی پرونده دستور موقت در این پرونده صادر کرده است و در حال حاضر این دستورالعمل غیرعملیاتی است.

قائمی نسب  در خصوص آخرین وضعیت پرونده تصریح کرد: برای بررسی نهایی، پرونده از شعبه به هیات عمومی ارسال شده و در حال تبادل لایحه و طی تشریفات قانونی است و پس از طی مراحل قانونی رای نهایی صادر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دستور صادره از سوی دیوان عدالت سرنوشت پخش فیلم های ساخته شده چه می شود؟گفت: طبق دستور موقت صادر شده توسط قاضی پخش  فیلم های ساخته شده بر اساس این دستورالعمل نیز متوقف خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1398/7/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.