پرده سینما

«مجرد ۴۰ ساله» و «ملبورن» در صدر جدول فروش فیلم‌های سینمای ایران

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نزدیک به یک هفته به پایان اکران فیلم‌ها در سال ۹۳ باقی مانده است و در حال حاضر ۱۰ فیلم سینمایی در گیشه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به گزارش مهر، تنها یک هفته به آغاز یکی از پرفروش‌ترین فصل‌های سینمای ایران در گیشه مانده است و فیلم‌هایی که در حال حاضر در سینما‌ها اکران هستند، تنها ۷ روز برای حضور در سینما‌ها زمان دارند.

گیشه سینمای ایران در حال حاضر میزبان ۱۰ فیلم سینمایی است که از این میان و در آخرین فصل فروش فیلم‌ها در گیشه ۹۳، «مجرد ۴۰ ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی از فروش بالایی برخوردار هستند. طی یک هفته گذشته دو فیلم «رستم و سهراب» به کارگردانی کیانوش دالوند و «چهارباندی» به کارگردانی محمدباقر خسروی از چرخه اکران خارج شدند.

شما می‌توانید در این گزارش از آخرین آمار فروش فیلم‌ها در سینماهای تهران و شهرستان به تومان مطلع شوید:

 

 

 

از بین فیلم‌های در حال اکران، فیلم‌هایی چون «همه‌چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی، «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی، «تمشک» به کارگردانی سامان سالور، «جمشید و خورشید» به کارگردانی بهروز یغماییان، «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی، «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی، «مجرد ۴۰ ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و «گرداله و عمه غوله» به کارگردانی نادره ترکمانی علاوه بر تهران در شهرستان‌ها نیز در حال نمایش هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.