پرده سینما

«اسپکتر» در گیشه کشور انگلستان رکورد شکست

پرده سینما

 

 


 



 






دانیل کریگ در اسپکتربیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند در اولین روز کامل نمایش در سینماهای انگلیس به فروش 9/2 میلیون دلار رسید.

به گزارش ایسنا، فیلم اسپکتر/شبح جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به کارگردانی سم مندز پس از اکران اولیه دوشنبه شب که با فروش فوق العاده 6/4 میلیون دلاری همراه بود، در روز سه‌شنبه که اولین روز کامل اکران این فیلم در سینماهای انگلیس محسوب می‌شود به فروش رکورد شکن 9/2 میلیون دلار دست یافت.

اسپکتر/شبح  با فروش روز سه‌شنبه خود رکورد فروش یک روزه در تاریخ سینمای انگلیس را از آن خود کرد و از فروش فیلم اسکای فال/سقوط آسمانی قسمت قبلی این مجموعه در روز اول اکران پیشی گرفت.

فیلم شبح که در آن دنیل کریگ برای چهارمین بار پیاپی در نقش مامور 700 بازی می‌کند، از تاریخ 6 نوامبر اکران خود را در سینماهای آمریکای شمالی نیز آغاز می‌کند.

در کنار مباحثی که پیرامون بازیگر بعدی فیلم جیمز باند یا حضور مجدد دنیل کریگ در این نقش مطرح است‌، در حال حاضر بیشتر توجهات به رکورد شکنی فیلم شبح در گیشه و پیشی گرفتن از قسمت قبلی این فیلم اسکای فال/سقوط آسمانی است.

فیلم اسکای فال/سقوط آسمانی در سال 2012 در هفته اول اکران خود در سینماهای انگلیس به فروش 32/3 میلیون دلاری دست یافت و در نهایت با ثبت فروش 1/1 میلیارد دلاری در گیشه جهانی به پرفروش ترین فیلم تاریخ این مجموعه فیلم تبدیل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی نام گرفت که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های جیمزباند با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های هری پاتر قرار دارد. بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن جیمز باند از ششم نوامبر 2015 در انگلستان اکران می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1394/8/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.