پرده سینما

«بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۲» در صدر باکس‌آفیس جهان

پرده سینما


 





 

 

بازیهای گرسنگی: زاغ مقلدآخرین قسمت از بازی‌های گرسنگی همچنان مردم را به سینماها می‌کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، قسمت دوم فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد این هفته نیز در صدر فروش سینماهای سراسر جهان قرار گرفت و به فروش خود ادامه داد. این فیلم در تعطیلات آخر هفته که با جشن شکرگزاری همراه بود، فروشی ۷۵.۸ میلیون دلاری را در آمریکا تجربه کرد و در دیگر کشورهای جهان نیز ۶۲ میلیون دلار فروخت تا خود را به رقم  ۲۴۲.۴ میلیون دلار در بازار جهانی برساند و بیش از ۴۴۰ میلیون دلار با احتساب بازار آمریکا فروخته باشد.

دایناسور خوب انیمیشنی از پیکسار که در ۳۷۴۹ سالن سینما به نمایش درآمده در اولین آخر هفته اکرانش ۳۹.۲ میلیون دلار فروش کرد و در ۳۹ بازار خارجی نیز ۲۸.۷ میلیون دلار کسب کرد. دایناسور خوب با هزینه‌ ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شده و پس از درون بیرون دومین انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۱۵ است.

کرید فیلم جدید سیلوستر استالونه نیز با نمایش در ۳۲۸۴ سالن سینما بیش از ۴۲ میلیون دلار فروخت که ۳۰.۱ میلیون دلار آن در سه روز پایانی تعطیلات کسب شد. مایکل‌ بی.جردن و سیلوستر استالونه بازیگران این فیلم هستند.

اسپکتر با ادامه فروشش در چهارمین هفته ۱۲.۸ میلیون دلار دیگر فروخت تا در بازار آمریکا ۱۷۶ میلیون دلار کسب کرده باشد.

راز درون چشم‌هایشان فیلمی از جولیا رابرتز و نیکول کیدمن نیز با فروش بی رمق خود ۴.۵ میلیون دلار دیگر فروخت تا در دو هفته ۱۴ میلیون دلار کسب کرده باشد و فیلم هفتم جدول فروش باشد.

ویکتور فرانکنشتاین به کارگردانی پل گوگان برخلاف انتظار با فروشی برابر ۳.۴ میلیون دلار از نمایش در ۲۷۹۷ سالن سینما، مکان دوازدهم جدول فروش را به خود اختصاص داد. در این فیلم جیمز مک‌آووی در نقش دکتر فرانکنشتاین بازی کرده است.



 تاريخ ارسال: 1394/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.