پرده سینما

جیمز باند می‌تازد! فروش ۱۱۹ میلیون دلاری در ۳ روز

پرده سینما

 

 


 

 

 

 

این اولین فیلم هالیوودی است که در دوران پاندمی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار کسب کرده بدون اینکه در چین اکران شده باشد.

 

 

«زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم جیمز باند با فروش ۱۱۹ میلیون دلاری در بازار بین‌المللی موفق ظاهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جیمز باند بازار بین‌المللی را به لرزه درآورد. جدیدترین فیلم مامور ۰۰۷ موفق شد تا در آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش جاسوس بریتانیایی از نمایش در ۵۴ بازار بین‌المللی در مدت ۳ روز ۱۱۹ میلیون دلار فروش کند.

یونیورسال پیکچرز که توزیع کننده فیلم است یادآوری کرده که این اولین فیلم هالیوودی است که در دوران پاندمی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار کسب کرده بدون اینکه در چین اکران شده باشد. این امر اهمیت دارد زیرا چین اکنون بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان است.

«زمانی برای مردن نیست» که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و حداقل ۱۰۰ میلیون دلار برای تبلیغات جهانی خرج کرده قرار است از ۲۹ اکتبر در چین نیز به نمایش درآید. هنوز اکران این فیلم در کشورهایی چون فرانسه، روسیه و آمریکای شمالی شروع نشده و قرار است به ترتیب از ۶ تا ۸ اکتبر در این مناطق نیز اکران فیلم شروع شود.

جای تعجب ندارد اگر گفته شد این فیلم بزرگ‌ترین اکران ۳ روز اول نمایش یک فیلم در بریتانیا را به نام خود کرده و در طول تعطیلات آخر هفته به فروش ۲۵.۶ میلیون دلاری دست یافته است. در آلمان ۱۴.۷ میلیون دلار و در هنگ کنگ نیز ۲.۹ میلیون دلار فروش فیلم بوده است.

این فیلم از نمایش در ۲۸۴ پرده سینمایی نیز ۶.۸ میلیون دلار فروش داشته است.

نمایش بیست و پنجمین فیلم جیمز باند از آوریل ۲۰۲۰ با شروع کرونا به تعویق افتاد تا در نهایت در پاییز ۲۰۲۱ راهی سینماها شد.

این فیلم در کره ۶۳ درصد فروش را به خود اختصاص داده و در ۵ روز در مجموع ۴.۵۵ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم‌های قبلی باند در کره جنوبی با چنین اقبالی روبه رو نشده بودند و «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۱.۸۲ میلیون نفر تماشاگر در سینما داشت وبه پول امروز ۱۲ میلیون دلار فروخت. «اسکای فال» نیز در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۲.۳۷ میلیون نفر تماشاگر داشت و با تبدیل ارزش پول به پول امروز ۱۴.۸ میلیون دلار فروخت.


 تاريخ ارسال: 1400/7/13
کلید واژه‌ها: زمانی برای مردن نیست

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.