پرده سینما

فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا کلید خورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرانسیس فورد کاپولاخالق سه‌گانه پدرخوانده این روزها دور از جنجال‌های خبری تازه‌ترین ‌پروژه سینمایی خود را کارگردانی می‌کند که یک تریلر با بازی ول کیلمر است. فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا Twixt Now And Sunrise نام دارد و بر مبنای داستانی کوتاه از خود او ساخته می‌شود.

از این پروژه سینمایی به عنوان یک تریلر با اشارات سینمای وحشت یاد شده و ول کیلمر ستاره فیلم‌های دورز و سینت در آن نقش یک نویسنده رمان‌های ترسناک را بازی می‌کند. الی فانینگ (سوپر 8) و بروس درن (که سال‌ها پیش در گتسبی بزرگ بر اساس فیلمنامه‌ای از کاپولا بازی کرد) دیگر بازیگران این فیلم هستند که در ناپا در کالیفرنیا در حال فیلمبرداری است.

کاپولا 71 ساله پس از دراکولای برام استوکر فیلم ترسناک دیگری نساخته بود. او برای فیلم‌های پاتن، پدرخوانده و پدرخوانده: قسمت 2 در مجموع پنج جایزه اسکار دریافت کرده است. مکالمه، اینک آخرالزمان، از صمیم قلب، ماهی پرجنب و جوش، کاتن کلاب، پگی سو ازدواج کرد، باغ‌های سنگ، پدرخوانده: قسمت 3، جک، باران‌ساز و جوانی بدون جوانی از دیگر آثار این کارگردان متولد میشیگان است که آخرین بار سال 2009 فیلم «تترو» را روی پرده سینماها داشت.

ول کیلمر 51 ساله هم بازیگر فیلم‌هایی چون تاپ گان، ویلو، مک کوی واقعی، رومانس واقعی، تومبستون، همیشه بتمن، مخمصه، سیاره سرخ، اسپارتی و اسکندر است.

 

 

خبرآنلاین به نقل از ددلاین نیویورک / 25 اکتبر


 تاريخ ارسال: 1389/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.