پرده سینما

كیمیایی: مردم هنوز به یاد من هستند

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

اظهار نظر هاشم‌پور، محتشم، فقیه، رسولیان، بحرانی و كیمیایی درباره بزرگداشتشان در  جشنواره فجر

  

مسعود کیمیاییجمشید هاشم‌پور، بیژن محتشم، مهدی فقیه، داود رسولیان، شهریار بحرانی و مسعود كیمیایی از بزرگداشتشان در جشنواره فیلم فجر گفتند.

جمشید هاشم‌پور گفت: جشنواره فیلم فجر بزرگترین رویداد و جشن سینمای ایران است. این اتفاق را به همه سینماداران تبریك می‌گویم و از اینكه به یادم بودید از همه متشكرم.

شهریار بحرانی نیز اعلام داشت: امید است جشنواره فیلم فجر همه ما را به سوی اهل بیت (ع) كه سوره فجر درباره وجود شریفشان است رهنمود سازد. وی با طرح این پرسش ادامه داد: آیا می‌توان در آن جشنواره اصلی كه در پی پرده نهان است، موفق و سرافراز گردیم؟

داود رسولیان با بیان اینكه احساس دوگانه‌ای به انسان دست می‌دهد، اظهار كرد: یكی اینكه ظاهرا پا به سن گذاشته‌ایم و در پی آن پیر. دیگر اینكه عجب بعد از ظهور سی سال مثل اینكه دیده شده‌ایم. وی افزود: به هر حال جای شكر دارد و مسوولیت را سنگین‌تر می‌كند.

مهدی فقیه گفت: بزرگداشت بیشتر برای نسل جوان و آینده‌ این مرز و بوم لازم است. تا بدان اگر تلاش و كوششی نماید در آینده كسی به فكر او هم هست. وی افزود: در بین جشنواره‌های ایران جشنواره فیلم فجر در سطح جهانی مطرح است و با كوشش مسوولین و تلاش هنرمندان امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت‌های این جشنواره باشیم.

بیژن محتشم هم برپایی بزرگداشت را بسیار زیبا خواند و درباره جشنواره گفت: هزینه‌های زیادی كه برای فیلمها و جوایز دست‌اندركاران آثار حاضر در جشنواره می‌شود بسیار قابل تحسین است.

مسعود كیمیایی درباره‌ی بزرگداشتش نوشت: تشكر می‌كنم از ذهن و ذات آن كسی كه به یاد من بود. مردم هنوز به یاد من هستند. مراسم بزرگداشت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر جمعه 15 بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/11/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.