پرده سینما

پنه لوپه کروز در راهروی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی برنده جایزه اسکار در بلوار هالیوود (سانست بولوارد) صاحب یک ستاره شد. به گزارش مهر، به نقل از رویترز دیروز طی مراسمی پنه لوپه کروز در راهروی مشاهیر هالیوود صاحب یک ستاره شد و به این ترتیب او نخستین بازیگر زن اسپانیایی است که به این افتخار نائل می‌شود.

 

پنه لوپه کروزپنه لوپه کروز که برای نقش آفرینی در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا ساخته وودی آلن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد دیروز در مراسم نصب ستاره‌اش در راهروی مشاهیر گفت: امروز برای من روز به خصوصی است که هرگز آن را از یاد نخواهم برد. وی افزود: هر گاه به این ستاره نگاه کنم به یاد همه نام‌هایی می افتم که در حرفه‌ام مرا یاری کرده‌اند. کسانی که رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردند.

در این مراسم خاویر باردم همسر کروز و جانی دپ دوست نزدیک این دو حضور داشتند. کروز 36 ساله از همسر و فرزند تازه به دنیا آمده‌شان و والدینش برای آنکه هر روز او را شاد می‌کنند تشکر کرد.

کروز در سنین نوجوانی فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم‌های تلویزیونی آغاز کرد. او در سال 1992 با بازی در فیلم خامون خامون به کارگردانی بیگاس لونا وارد سینما شد. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کروز در سینمای اسپانیا را همکاری‌هایش با پدرو آلمودوار فیلمساز نامدار هموطنش تشکیل می‌دهد.

پنه لوپه کروز در هالیوود با حضور در فیلم‌های معتبری چون آسمان وانیلی و 9 اعتباری برای خود کسب کرد. او هم اکنون مشغول بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب: روی موج‌های غریب در مقابل جانی دپ است.

 


 تاريخ ارسال: 1390/1/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مش خيرا...:

ما كه تو هفت آسمون يه ستاره هم نداريم ... چرا هيشكي مارو دوست نداره ؟

0+0-

سه‌شنبه 16 فروردي 




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.