پرده سینما

داستین هافمن: دوست داشتم در قسمت دوم کریمر علیه کریمر بازی کنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داستین‌ هافمن بازیگر قدیمی سینما می‌گوید یكی از آرزوهای بزرگ هنری او كه هیچ وقت برآورده نشد، این بود كه قسمت دوم كریمر علیه كریمر ساخته شود و او دوباره در نقش مرد خانواده و پدر دل شكسته بازی كند.

 

داستین هافمن در نمایی از کریمر علیه کریمربه گزارش فارس به نقل از لس آنجلس تایمز، این بازیگر هنوز هم در حسرت این آرزوی برآورده نشده است و احساس می‌كند دیگر نمی‌تواند به این آرزو دست پیدا كند.

هافمن در مصاحبه با لس آنجلس تایمز گفت: واقعا می‌خواستم این فیلم دنباله‌ای داشته باشد، ولی هیچ وقت این اتفاق نیفتاد. به گفته او: رابرت بنتون این فیلم را براساس فیلم نامه‌ای از خودش كارگردانی كرد و من چند بار به او گفتم كه دنباله این قصه را بسازد. هافمن كاراكتر خود آقای كرایمر را مردی توصیف می‌كند كه سخت كار می‌كرد و نمی‌توانست به امور خانوادگی برسد و همین مسئله باعث خراب شدن زندگی‌اش شد.

او می‌گوید: برایم خیلی جالب بود كه ببینیم او چند سال پس از این ماجرا چه وضعیتی پیدا می‌كند. آیا او می‌تواند شركت مستقل خود را به راه بیندازد؟ روابط او با پسرش در این ایام چگونه است؟ فكر می‌كنم برای تماشاگران فیلم هم جالب بود كه پاسخ این سؤالات را بدانند. اما هیچ وقت قسمت دوم فیلم ساخته شد و این پرسش ها بی پاسخ ماند.

كریمر علیه كریمر سال 1979 روی پرده سینماها رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران سینما رو به‌رو شد. مریل استریپ در فیلم نقش مقابل هافمن را بازی می‌كرد.

هافمن و استریپ برای این فیلم برنده جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد نقش اول و زن نقش دوم شدند. فیلم هم برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباس شد.

 


 تاريخ ارسال: 1390/4/4
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>aa:

اصلاح کنید هم استریپ و هم هافمن برای این فیلم برنده اولین اسکار خود شدند و فیلم هم برنده بهترین فیلم گارگردانی و فیلمنامه اقتباسی شد

0+0-

يكشنبه 5 تير 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.