پرده سینما

سجادپور: مطمئن باشید هیچ مشكلی برای برگزاری فیلم فجر ایجاد نخواهد شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید علیرضا سجادپورسیدعلیرضا سجادپور در فاصله چهارماه باقی‌مانده تا برگزاری سی‌امین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: این جشنواره در زمان مربوط به خود برگزار می‌شود و هیچ مشكلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

مدیر اداره كل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی در پاسخ به پرسشی پیرامون وضعیت برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر و مشخص شدن دبیر و اعلام مقررات آن، گفت: به دلیل تغییر و تحولات ساختار سینمایی و تشكیل سازمان سینمایی كشور، هیچ مشكلی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد جشنواره فجر هم از آنجایی كه آقای مهدی مسعودشاهی دبیر سابق جشنواره بازنشسته شده‌اند، در مورد مسائل مربوطه پس از تشكیل سازمان سینمایی به سرعت تصمیم گیری خواهد شد.

سجادپور همچنین با اشاره به تشكیل موسسه جشنواره‌ها در قالب سازمان سینمایی بیان كرد: پس از آنكه سازمان سینمایی تشكیل شد، مؤسسه جشنواره‌ها نیز با اعلام آقای شمقدری آغاز به كار خواهد كرد و به سرعت در مورد برگزاری جشنواره فجر تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی درباره‌ی فرصت محدود باقی مانده تا برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: برای تشكیل سازمان سینمایی هنوز از فرصت سه ماهه دولت یك ماه باقی مانده است. اكنون ساختار این سازمان مشخص شده و بلافاصله پس از اینكه سازمان سینمایی تشكیل شود، مؤسسه امور جشنواره‌ها نیز كار خود را آغاز می كند و بخش جشنواره‌ها زیر نظر این موسسه ساماندهی خواهد شد.

سجادپور با بیان اینكه مطمئن باشید هیچ مشكلی برای برگزاری فیلم فجر ایجاد نخواهد شد، تاكید كرد: همانطور كه دیدید برای جشنواره كودک هم هیچ مشكلی به وجود نیامد و این جشنواره با بازگشتش به شهر اصفهان و تثبیت آن طی یك دوره پنج ساله، رضایت همه را جلب كرد.

وی تصریح كرد:در مورد جشنواره فجر هم مطمئن باشید كه مشكلی نخواهیم داشت و سی‌امین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در زمان خود، طبق روال همیشگی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1390/7/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.