پرده سینما

‌تمایل آنجلینا‌ جولی برای بازی در فیلمی ایرانی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک تهیه‌کننده سینما از مذاکره با آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوودی برای ایفای نقش در فیلمی ایرانی خبر داد و گفت: طی صحبت‌هایی که انجام دادیم، مشخص شده که آنجلینا جولی تمایل دارد به ایران بیاید و در فیلمی ایرانی ایفای نقش کند.

 

آنجلینا جولیعلی سرتیپی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با فارس از مذاکره با آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی برای ایفای نقش در فیلمی ایرانی خبر داد و گفت: حدود 10 روز است که با رابرت آفر و کی‌یر کاسینس‌کی مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی وارد مذاکره شدیم.

وی افزود: طی صحبت‌هایی که انجام دادیم، مشخص شده که خانم جولی تمایل دارد به ایران بیاید و در فیلمی ایرانی ایفای نقش کند، منتها باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

سرتیپی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارشاد با بازی آنجلینا جولی در فیلمی ایرانی موافقت خواهد کرد یا خیر، بیان داشت: ما بنا داریم در ابتدا موافقت آنجلینا جولی را برای بازی در این فیلم بگیریم و بعد از آن، وارد مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شویم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: در حال حاضر مشغول ترجمه فیلم‌نامه هستیم تا برای ایشان بفرستیم که در صورت تایید وارد مراحل بعدی مثل دستمزد می‌شویم.

وی از ارائه جزییات درخصوص نام فیلم و کارگردان آن خودداری کرد.

سیدعلیرضا سجادپور رئیس اداره ارزشیابی و نظارت معاونت سینمایی در پی این خبر گفت: اظهارنظر درباره خبر منتشر شده در رسانه‌ها منطقی نیست و من ترجیح می‌دهم تنها درباره نامه‌های رسمی اظهارنظر کنم.

 

در همین رابطه بخوانید

آنجلینا جولی: من عاشق سفر کردن به ایران هستم

تمایل آنجلینا جولی برای بازی در فیلمی ایرانی

علیرضا رئیسیان: آمدن آنجلینا جولی به ایران قطعی است

لیلا حاتمی جایگزین آنجلینا جولی شد!

 واکنش های شدید به اظهارات سلحشور

سلحشور: ما برای همه بازیگران در ایران احترام قائلیم


 تاريخ ارسال: 1390/7/12
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>یوگی:

فکر کنم فروش روز اولش اندازه کل فروش سه گانه ی اخراجی ها بشه!:))

0+0-

سه‌شنبه 12 مهر 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.