پرده سینما

لیلا حاتمی جایگزین آنجلینا جولی شد!

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیلا حاتمیلیلا حاتمی که پیش از این در فیلم‌های سینمایی چهل سالگی و ایستگاه متروک ساخته علیرضا رئیسیان ایفای نقش کرده بود، در تازه‌ترین ساخته این کارگردان با عنوان لطفاً بدون گناه هم بازی خواهد کرد.

این در حالی است که هفته گذشته اعلام شده بود آنجلینا جولی نقش اول فیلم تازه رئیسیان را بازی خواهد کرد، اما فشارهای وارده به تیم تولید لطفا بدون گناه باعث شد آن‌ها قید حضور آنجلینا را زده و به جای وی حاتمی را به عنوان بازیگر نقش اول خود برگزینند.

جالب اینکه رئیسیان هفته گذشته در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های رادیویی اعلان کرده بود جولی حتما برای بازی در فیلم وی به تهران می‌آید، اما با انتخاب حاتمی مشخص شد اظهار نظر رئیسیان بیشتر یک بلوف تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان نسبت به پروژه جدیدش بوده است.

فیلمنامه لطفاً بدون گناه را که فضای شهری دارد مصطفی رستگاری به نگارش درآورده که در فیلم چهل سالگی نیز با رئیسیان همکاری داشته است.

 

 منبع: خبرآنلاین به نقل از سایت روزنامه ایران

 

در همین رابطه بخوانید

آنجلینا جولی: من عاشق سفر کردن به ایران هستم

تمایل آنجلینا جولی برای بازی در فیلمی ایرانی

علیرضا رئیسیان: آمدن آنجلینا جولی به ایران قطعی است

لیلا حاتمی جایگزین آنجلینا جولی شد!

 واکنش های شدید به اظهارات سلحشور

سلحشور: ما برای همه بازیگران در ایران احترام قائلیم

 

 


 تاريخ ارسال: 1390/7/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>نازنین:

یعنی جولی میخواسته نقش یک زن ایرانی رو بازی کنه؟!!!!!خاک بر سر ما... مگه ما بازیگر خوب کم داریم توی مملکت خودمون؟آخه ضرورتش چیه؟اگه نقش جوریه که بازیگران خودمون هم با همین ویژگی هایی که دارن میتونستن این نقش بازی کنن دیگه این وصله ی ناجورچیه آخه؟(وصله ی ناجور در فیلم و سینمای ایران نه هالیوود) حالا اگر فیلم اونور میساخت میشد توجیه کرد، راستی آقای فاضلی از فیلم جدید فرهادی خبری ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1+0-

دوشنبه 25 مهر 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.