پرده سینما

اسكورسیزی: دنیای سه‌بعدی یک سردرد لذت‌بخش است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مارتین اسكورسیزی، كارگردان صاحب‌نام آمریكایی ساخت جدیدترین فیلمش در قالب سه‌بعدی را «یک سردرد لذت‌بخش» توصیف كرد.

 

فیلم سه بعدی!به گزارش ایسنا، مارتین اسكورسیزی پیش از اكران عمومی جدیدترین فیلم اش با نام اختراع هوگو كابرت، اعلام كرد: ساخت این فیلم با توجه به دشواری‌ها و پیچیدگی‌های دنیای سه‌بعدی، مانند یك سردرد لذت‌بخش است. اسكورسیزی در مراسم نمایش فیلم جدیدش پیشرفت‌های جدید در دنیای سه‌بعدی را با زمانی مقایسه كرد كه اولین ‌بار فیلم‌های رنگی به سینما آمده بود. وی با اعلام حمایت از فیلم‌های سه‌بعدی اعلام كرد: بسیاری از فناوری‌هایی كه امروزه به آنها اهمیت نمی‌دهیم، سال‌ها برای تكمیل و طراحی آنها زمان صرف شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر،‌ اختراع هوگو كابرت اقتباسی ازكتاب پرفروش كودكان جدیدترین پروژه سینمایی اسكورسیزی پس از جزیره شاتر است.

داستان این فیلم در پاریس دهه 1930 اتفاق می‌افتد و زندگی پسر یتیم 12 ساله‌ای به نام هوگو را به‌تصویر خواهد كشید كه به صورت پنهانی در پشت دیوارهای ایستگاه قطار پاریس زندگی می‌كند.

اسكورسیزی این فیلم را با استفاده از فناوری‌های سه‌بعدی ساخته است و با آغاز فیلم‌برداری این پروژه در لندن، اسكورسیزی برای اولین ‌بار وارد دنیای سه‌بعدی و ادبیات كودك شد.

فیلمنامه اختراع هوگو كابرت را جان لوگان نوشته است كه پیش‌تر در فیلم هوانورد با اسكورسیزی همكاری كرده بود.

اسكورسیزی 68 ساله از بزرگ‌ترین فیلم‌سازان سینمای جهان به‌شمار می‌آید كه در سال 2008 پس از هفت‌بار نامزدی اسكار، سرانجام جایزه بهترین كارگردانی را برای مردگان كسب كرد.

 


 تاريخ ارسال: 1390/8/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.