پرده سینما

شورای مرکزی انجمن منتقدان سینمای ایران کامل شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجمع عمومی سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران تشکیل شد و با برگزاری انتخابات ترمیمی، شورای مرکزی انجمن سه عضو جدید خود را شناخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران،مجمع عمومی سالیانه انجمن، سه شنبه ششم دی‌ ماه با حضور 70نفر از اعضای انجمن منتقدان در خانه سینما برگزار شد.

در این جلسه ابتدا اعضای شورای مرکزی متشکل از علی علایی، کیوان کثیریان، زهرا مشتاق و علیرضا غفاری گزارش عملکرد شورای مرکزی در یکسال گذشته را ارایه دادند و به سوالات اعضا پاسخ گفتند. سپس ذبیح الله رحمانی بازرس انجمن گزارش خود را ارایه داد.

بنا بر این گزارش با تعیین خسرو دهقان به عنوان رییس جلسه، انتخابات ترمیمی شورای مرکزی با نامزدی 12 نفر برای انتخاب سه عضو اصلی و دو عضو علی البدل شورای مرکزی آغاز شد. پس از شمارش آرا، آنتونیا شرکا با 40 رای، سحر عصرآزاد با 27 رای و خسرو نقیبی با 21 رای به عنوان اعضای اصلی به شورای مرکزی پیوستند.

حسین سلطان محمدی با 20 رای و رضا کاظمی با 19 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی انتخاب شدند.

حسین گیتی، علی افشار،رضا استادی، محسن فاضلی زاده،امیر افشار فتوحی،محمدرضا فهمیزی و زهره یزدان‌پناه سایر نامزدهای این انتخابات بودند که به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند به این ترتیب، علی علایی، کیوان کثیریان، زهرا مشتاق، علیرضا غفاری، آنتونیا شرکا، سحر عصرآزاد و خسرو نقیبی هفت عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران هستند.

 


 تاريخ ارسال: 1390/10/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.