پرده سینما

انعکاس وسیع خبر تشرف شان استون در رسانه های جهان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اظهارات شان استون پس از تشرف به دین اسلام  

 

علی استونعلی استون (شان)، بازیگر و كارگردان آمریكایی از تشرف به دین اسلام گفت و رسانه‌های خارجی به انعكاس این خبر پرداختند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های خبری جهان خبر تشرف شان استون، پسر كارگردان سرشناس سینمای آمریكا به دین مبین اسلام را به صورت وسیع انعكاس دادند.

شان استون كه پس از تشرف به دین اسلام در شهر اصفهان نام مبارك علی را برای خود انتخاب كرد، در گفت‌وگوی كوتاه با خبرگزاری فرانسه گفت: تشرف به دین اسلام به معنای آن نیست كه من از مسیحیت و یهودیت كه با آنها بزرگ شده‌ام، دست كشیدم، این یعنی من حضرت محمد (ص) و دیگر پیامبران را پذیرفته‌ام.

اولیور و الیزابت، پدرو مادر شان علی استون یهودی و مسیحی بودند كه در سال 1993 از یكدیگر جدا شدند.

خبرگزاری رویترز با تیتر پسر اولیور استون، مدافع احمدی‌نژاد به اسلام گرایید به انعكاس این خبر پرداخت و در ادامه‌ی خبر به اظهارات این فیلمساز آمریكایی در جشنواره‌ی تورنتو پرداخت كه دستیابی به انرژی هسته‌ای را حق مسلم ایران برای دفاع برابر رژیم صهیونیستی دانسته بود.

شبكه خبری بلومبرگ نوشت: شان استون اكنون به دین اسلام گراییده است و نام علی را برای خود انتخاب كرده است. او برای حضور در جشنواره فیلم فجر به ایران سفر كرده بود.

خبرگزاری رسمی ایتالیا آنسا با انعكاس این خبر نوشت: شان استون 27 ساله، با حضور در یك مسجد در شهر اصفهان دین اسلام را برای خود انتخاب كرده است.

شان علی استون بازیگر، ‌تهیه‌كننده و كارگردان هالیوودی است كه اواخر شهریورماه امسال برای آشنایی با سینما و سینماگران ایرانی به ایران آمد و در جشنواره‌ی فجر در كنفرانس بین‌المللی هالیوودیسم و سینما حضور یافت.

وی فرزند الیور استون، كارگردان سرشناس‌ هالیوود است كه به‌عنوان بازیگر در فیلم‌های سالوادور‌، متولد چهار جولای‌، نیكسون‌، قاتل بالفطره و دبلیو ایفای نقش داشته است.

استون همچنین نویسندگی فیلم‌های گری استون، جنگ علیه زمان و تجرد را به‌عهده داشته و در مقام كارگردان و تهیه‌كننده نیز فیلم‌های مرگ اسكندر‌، گری استون‌ و كمال ضد خوب است را در كارنامه خود دارد.

وی در جشنواره‌ی فجر گفت: آمریكایی‌ها دایم درباره جنگ و تحریم ایران صحبت می‌كنند. برای همین من به ایران آمدم تا همبستگی خودم را با شما نشان دهم و با شرایط حاكم بر كشور بیشتر آشنا شوم. بهبود رابطه‌ی ایران با كشورهای غربی از طریق گفت‌و‌گو ممكن خواهد بود و به نظر من مهم‌ترین دستاورد این كنفرانس‌ها این است كه با غربی‌ها صحبت و گفت‌و‌گو كنیم.

پسر كارگردان ضدآمریكایی هالیوود درباره‌ی نقش سینما در بیداری اسلامی خاطرنشان كرد: آثار مستندی كه از سال گذشته درباره انقلاب‌های مردمی در كشورهای عربی ساخته شده‌اند، یعنی فیلم‌هایی را كه با دوربین‌های دستی گرفته شده‌اند، می‌توان به سینمای انقلابی تعبیر كرد. همانطور كه سال گذشته در آمریكا در تظاهرات مردم فیلم‌های زیادی با دوربین‌های دستی گرفته شد. آفریقا، مصر و چندین كشور دیگر آثار تحسین‌برانگیزی تولید كردند كه به شیوه‌ای انقلابی نقطه‌نظر آن‌ها را نشان می‌دهد.

در همین رابطه بخوانید
پسر الیور استون مسلمان شد
علی استون: درباره عاشورا، مولانا و سقوط هواپیمای ایرباس ایرانی فیلم می سازم
مذاکرات با علی استون برای بازی در نقش جوان ایرانی
انعکاس وسیع خبر تشرف شان استون در رسانه های جهان 
شان علی استون پس از بازگشت به آمریکا: هیچ خدایی مگر خداوند یکتا وجود ندارد و محمد پیامبر و فرستاده اوست



 تاريخ ارسال: 1390/11/26
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>س:

سعی کن که واقعا یار امام زمان باشی

0+0-

جمعه 29 شهريور 1392



>>>فرزاد:

in the name of god hello ali خوش اومدی به اسلام تو سرزمین ایران الهی که موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

0+0-

پنجشنبه 4 اسفند 1390



>>>مهلا:

عاشقتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییمممممممممممممممممم علی جوننننننننننن

0+0-

چهارشنبه 3 اسفند 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.