پرده سینما

«درخت زندگی» ترنس مالیک نوروز اکران می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

براد پیت در درخت زندگیدر ادامه اکران فیلم‌های خارجی مطرح روز دنیا توسط بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی درخت زندگی به کارگردانی ترنس مالیک از روز چهارشنبه نهم فروردین به اکران عمومی در می‌آید.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پی اکران موفقیت‌آمیز فیلم‌های خارجی که با فیلم پسرکی با دوچرخه اثر برادران داردن در سینماهای تهران آغاز شده بود، فیلم تحسین شده درخت زندگی آخرین ساخته ترنس مالیک به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سانس آخر سینماهای فرهنگ 2، شهر قصه و ملت 3 به روی پرده می‌رود.

این فیلم با بازی براد پیت، شان پن و جسیکا چاستین داستان خانواده‌ای در جنوب آمریکا در دهه 1950 را روایت می‌کند.

درخت زندگی برنده نخل طلای جشنواره کن سال 2011 بود و در جشنواره گلدن گلوب و هشتاد و چهارمین دوره مراسم جوایز اسکار در سه رشته نامزد دریافت جایزه بود.

همچنین این فیلم برنده جوایز اصلی حلقه منتقدان فیلم سال فرانسیسکو، انجمن منتقدان تورنتو، انجمن منتقلدان شیکاگو، انجمن منتقدان لس آنجلس، انجمن منتقدان نیویورک و... بوده است.

براد پیت که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی درخت زندگی است، در این فیلم نقش پدر سختگیر سه پسر از خانواده‌ای متوسط را بازی می‌کند که می‌خواهد به آن‌ها یاد بدهد که منظم و سرسخت باشند حتی در شرایطی که به تدریج ایمان خود را به دنیای مادی و شغلش در یک کارخانه از دست می‌دهد.

 


 تاريخ ارسال: 1390/12/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.