پرده سینما

گلایه‌های همسر ایرج قادری

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرآنلاین به نقل از سایت روزنامه ایران نوشت:

 

ایرج قادریتنها کسی که در تمام این سالها در کنار قادری حضور داشته و تمام تلاش خود را برای سلامتی وی انجام داده همسرش تهمینه اطمینان مقدم است. این زن که این روزها هم تمام اوقات خودش را در بیمارستان در کنار همسرش می‌گذراند آن قدر از دست برخی اظهارنظرات عجیب و غریب مرتبط با وضعیت ایرج قادری ناراحت بود که به سختی حاضر شد درباره اوضاع همسرش توضیحاتی کوتاه بدهد.

 این بانو در بخشی از گفته‌های خود با انتقاد از مسئولانی که ادعا کرده‌اند هزینه‌های درمان ایرج قادری را هر چقدر هم که باشد پرداخت می‌کنند، گفت: «آن قدر پس انداز داریم که نیازمند کمک کسی نباشیم. آنهایی که ادعای کمک به ایرج قادری را دارند اگر می‌خواستند زودتر از اینها و در طی این چهار سالی که ایرج با سرطان دست و پنجه نرم می کند، به ما کمک می‌کردند.»

 همسر ایرج قادری با اشاره به اینکه برای تامین هزینه‌های ایرج قادری سقف گذاشته شده افزود: «ببینید باز هم می‌گویم من و ایرج آن قدر اندوخته داریم که نیاز به کمک کسی نباشیم ولی واقعا باعث تعجب است که آقایان مسئول برای کمک به یک بیمار سرطانی یک سقف مالی 5 تا 10 میلیونی گذاشته اند. انگار آقایان خبر از هزینه های کمرشکن بیماران سرطانی ندارند.»

 اطمینان مقدم ادامه داد: «در تمام مدتی که ایرج با بیماری سرطان دست به گریبان است او را روی سرم گذاشته‌ام و حتی نگذاشته‌ام بسیاری از نزدیکان مشکل او را بفهمند. باز هم کنارش هستم و تا آخرین لحظه خدمتش را می‌کنم. از آنها که ادعای کمک دارند هم می‌خواهم به فکر هزاران هزار بیمار سرطانی دیگری باشند که در جامعه ما وجود دارند.»


 تاريخ ارسال: 1391/2/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>زينال بندري:

چه زجري كشيدي زن ! ديالوگي از فيلم تاراج

0+0-

پنجشنبه 7 ارديبهش




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.