پرده سینما

خانه ویلایی جرج کلونی در ایتالیا

پرده سینما

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

جرج کلونی 10 سال پیش یک خانه ویلایی بزرگ در شمال ایتالیا خرید که اکنون بیش از 30 میلیون یورو قیمت دارد. به گزارش خبرآنلاین، این خانه قرن هجدهمی که در لالیو در دریاچه کومو واقع است، 15 اتاق خواب دارد. جرج کلونی این خانه را سال 2002 به قیمت حدود هفت میلیون یورو خرید.

دو سال پیش رسانه‌ها گزارش دادند کلونی قصد دارد خانه خود را بفروشد و به مکانی آرام‌تر نقل مکان کند. گفته شد حضور همیشگی طرفداران این بازیگر آمریکایی در اطراف خانه او باعث شده  تصمیم به فروش آن بگیرد.

خانه ویلایی جرج کلونی در ایتالیا

البته این حرف درست بود. حضور مردم عادی، خبرنگاران و عکاسان به قدری آزاردهنده شده بود که شهردار لالیو سال 2009 قانونی وضع کرد که برابر با آن تجمع بیش از سه نفر در اطراف خانه کلونی ممنوع است و کسانی که این مسئله را رعایت نکنند 19 یورو جریمه می‌شوند!

آن زمان از دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یکی از مشتری‌های پر و پا قرص خانه کلونی یاد می‌شد. البته کلونی در نهایت تمام شایعات درمورد فروش خانه خود را رد کرد. این بازیگر و کارگردان 51 ساله یک خانه بزرگ هم در لس آنجلس دارد.

خانه ویلایی جرج کلونی در ایتالیا

کلونی سال گذشته برای بازی در فیلم فرزندان نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در مقام کارگردان فیلم عید مارس را هم روی پرده سینماها داشت.

کلونی سال 2006 برای فیلم سیریانا‌ برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و همان سال برای فیلم شب بخیر و موفق باشید نامزد اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه غیراقتباسی بود. او برای فیلم‌های مایکل کلیتن و بالا در آسمان هم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بوده است.

خانه ویلایی جرج کلونی در ایتالیا


 تاريخ ارسال: 1391/2/12
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>امیر:

آنهایی که به قیامت اعتقاد دارند بیش از دیگران کار می کنند و عرق می ریزند زیرا توشۀ آخرت از زحمات دنیا به دست می آید. چنانکه حضرت علی(ع) چاه می کند و درخت می کاشت و باغبانی می کرد. پولدار شدن «لیاقت خاص» می خواهد که لزوماً لیاقت خوب نیست. قانون رفاه در دنیا این است: «هر کس برای آخرت تلاش کند خداوند حتماً مزد او را خواهد داد و هر کس فقط به دنبال دنیا باشد ممکن است خداوند به او بدهد یا ندهد». این مضمون آیات 18 تا 21 سورۀ إسراء است. خداوندی که بهترین چیزها و مقام ها را به انبیاء و دوستان خود داده است از قضا برای آنها مال دنیا نخواسته و این فقره را به آنها نداده است. باید دانست که هر کس مال دنیا را از خداوند به اصرار خواست و خداوند به او داد در حقیقت حضرت حق او را تحقیر کرده و بهشت او را در همین دنیا قرار داده است. دنیا فانی است و نمی ماند. گذر زمان است که ارزش این حقیقت را معلوم خواهد کرد. کافی است یک پلک 33 ساله بزنیم و ببینیم که یک نسل عوض شده است و خیلی ها مرده اند. (قرن در زبان عرب 33 سال و به معنی «نسل» است). امروزه چون ثروت و رفاه دنیا در حقیقت بت مردم شده است اکثر آنهایی که به دنبال آن می روند به آن می رسند و برایشان حلال و حرام فرقی نمی کند. لهذا می بینید که قاعدۀ جذب (تئوری راز) به عنوان یک قانون در دنیای امروز درآمده است. در حالیکه آن قاعده یک حالت خاص از این قانون الهی در سورۀ إسراء است که در فوق ذکر کردیم.

0+0-

دوشنبه 18 ارديبهش



>>>امیررضا:

ببخشین اسم اون فیلمی کی کلونی کارگردانی کرده (عید مارس )نیست..اسمش (نیمه ی ماه مارس )هست..انگلیسیش=the idea of march

0+0-

جمعه 15 ارديبهشت 1391



>>>رضا:

یعنی شما میگین هیشکی کار نکنه چون می خواد بمیره!!!!! هرکی لیاقت داشته باشه پولدار هم میشه

0+0-

جمعه 15 ارديبهشت 1391



>>>امیر:

همۀ اینها را باید گذاشت و رفت. چه کسی به فکر خانۀ آخرت است؟ آن که خانۀ آخرت دارد در اینجا خانه نمی سازد و بالعکس.

0+0-

سه‌شنبه 12 ارديبهž




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.