پرده سینما

فوتبال باز هم در سینماها پخش نشد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در حالی كه مدیر اداره‌ی نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، رسما مجوز پخش فوتبال را برای همه، در سینماها داد اما همچنان سینماها، فوتبال را پخش نكردند.

 

عصر روز گذشته علیرضا سجادپور در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام كرد: « تمامی تصمیمات و اتفاقات مربوط به سالن نمایش‌های فیلم منحصرا به اداره كل نظارت و ارزشیابی سینمای كشور مربوط می‌شود و دیگر نهادها و مراكز در این باب هیچ مسوولیتی ندارند و حیطه مسوولیت دیگر نهادها به خارج از سالن‌ها و سطح جامعه مربوط می‌شود.»

همچنین روابط عمومی سازمان سینمایی ضمن تشكر از اظهارات مثبت فرمانده محترم نیروی انتظامی، بر قانونگرایی تمامی نهادها و فعالیت در حیطه كاری خود، تاكید كرد.

اما به گزارش ایسنا، روز گذشته پلیس تهران از پلمپ پردیس سینمایی «زندگی» به دلیل فروش بلیت مسابقات فوتبال یورو 2012 به زنان خبر داد.

مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اعلام كرد: در پی فروش بلیت مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) توسط پردیس سینمایی زندگی و اطلاع ماموران پلیس تهران از این امر، ماموران پلیس اماكن با مراجعه به این محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند.

براساس گزارش پلیس پایتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) تنها برای آقایان مجاز است و سینماهایی كه قصد فروش بلیت در این زمینه را دارند، باید با هماهنگی انجمن سینماداران و پلیس اماكن تهران برای دریافت مجوز در این خصوص اقدام كنند.

طبق پیگیری، سینما «آزادی» و سینماهای دیگر هم مسابقات فوتبال یورو 2012 را نمایش نداده‌اند.

بنا بر این گزارش، پس از درخواست سینماداران برای پخش فوتبال در سینماها، اداره اماكن فقط سینماها را مجاز كرد كه برای آقایان فوتبال پخش كند، در پی این اعلام برخی سینماها از اجرای این طرح انصراف دادند و فقط پردیس سینمای «كیان» برای آقایان فوتبال را پخش كرد اما سرانجام روز گذشته با مجوز اداره‌ی نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد مبنی بر اینكه ؛ «تمامی تصمیمات و اتفاقات مربوط به سالن نمایش‌های فیلم منحصرا به اداره كل نظارت و ارزشیابی سینمای كشور مربوط می‌شود و دیگر نهادها و مراكز در این باب هیچ مسوولیتی ندارند.» سینمادارها امیدوار بودند بتوانند فوتبال را برای همه پخش كنند اما دیشب این اتفاق نیافتاد.


 تاريخ ارسال: 1391/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.