پرده سینما

برنامه نمایش فیلم ها در سومین روز جشنواره فیلم های ویدیویی

علی ناصری

 

 

 

 

 

 

 

 

در سومین روز از برگزاری نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی و در تاریخ چهارشنبه 31/3/1391 در بخش رویش یاس ها و در سالن شماره یک سینما فلسطین از ساعت 14 الی 21:30 فیلم های آشنایی با لیلا به کارگردانی عادل یراقی، حرف مردم به کارگردانی داریوش یاری، عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نامه های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و آبروی از دست رفته آقای صادقی به کارگردانی آیدا پناهنده اکران خواهند شد.

همچنین در سالن شماره دو سینما فلسطین و در بخش مسابقه بین الملل فیلم های زمزمه ابرهای نارنجی محصول کشور روسیه، آفریقا محصول کشور ایران، لباس خورشید محصول کشور امارات و برادران هم خون محصول کشور فرانسه روی پرده خواهند رفت.

در سالن شماره سه سینما فلسطین هم از ساعت 15 الی 21 در بخش سینماگران و ویدیو فیلم های گنگ خواب دیده به کارگردانی علی عطشانی، گنجینه جواهرپشته به کارگردانی نادر مقدس، مسافر بهشت به کارگردانی فریدون حیرانی و بازگشته به کارگردانی سعید ابراهیمی فر به نمایش در خواهند آمد.

نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی همزمان در تهران، ابوموسی و چند شهر دیگر ایران در حال برگزاری است و دوم تیرماه برگزیدگان خود را خواهد شناخت.


 تاريخ ارسال: 1391/3/31
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>شقایق:

اگه میشه اطلاع رسانی کنین که دیدن فیلم ها برای همه ازاده یا هنرمندان و خبرنگاران میتونن فیلم ها رو ببینن؟

0+0-

چهارشنبه 31 خرداد 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.