پرده سینما

سید احمد میرعلایی دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک شد

پرده سینما









طی حکمی از سوی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی، سید احمد میر‌علایی به عنوان دبیر بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان منصوب شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، متن حکم سید احمد میر علایی به شرح ذیل است:

جناب آقای سید احمد میر علایی

با استعانت از نصرت و فیوضات الهی، فصل زرین دیگری با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان اصفهان برای کودکان ایران دوست داشتنی رقم خواهد خورد.

انتظار کودکان و نوجوانان ایران اسلامی آن است که سینمای ایران در مسیر پیشرفت و تعالی خود پرده های شور انگیز و چشم نوازی را به روی آنها بگشاید و همچون رنگین کمان ،آسمان خیال و اندیشه آنان را زینت بخشد.

با اعتنا به حسن سابقه و تجربه در برگزاری با شکوه و در خور سینمای ایران اسلامی به موجب این حکم مسئولیت دبیری بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان را به شما سپرده و شایسته است با جلب همراهی و همفکری همه دلسوزان به کسب رضایت حق تعالی و عموم مخاطبان ارجمند موفق باشید.

این گزارش می‌افزاید: رئیس سازمان سینمایی در حکم جداگانه‌ای اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان را منصوب کرد. متن حکم بشرح ذیل است:

جناب آقای سید علیرضا سجادپور

جناب آقای سعید رجبی فروتن

جناب آقای مهدی مسعود شاهی

جناب آقای حسن نجاریان

جناب آقای بهمن حبشی

بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان فرصت تازه ای برای ارزیابی کارنامه سینمای ایران با موضوع کودک و نوجوان است.بی شک هر ساله در کنار تماشاگران و منتقدان این گونه سینمایی،کودکان و نوجوانان ایران سرافراز،کنجکاوانه نظاره گر سبد تولیدات سینمای کودک هستند تا میزان و کیفیت توجه مدیران و سینماگران کشور را به سینمای مطلوب و خیال آفرین خود ببینند.

با امید به اینکه شاهد تدابیر وابتکارات نوینی در دوره آتی جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشیم وانتظارت به حق مخاطبان و ولی نعمتان سینمای ایران را جامه عمل پوشیم به موجب این حکم شما را به عنوان عضو شورای سیاست گذاری جشنوار فیلم کودک و نوجوان اصفهان منصوب می نمایم.

مزید توفقیات شما را از خداوند بزگر خواستارم.


 تاريخ ارسال: 1391/4/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.