پرده سینما

کرمان میزبان دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد خزاعیمحمد خزاعی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ازقطعی شدن استان میزبان این رویداد مهم سینمایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انقلاب و دفاع مقدس وی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: استان کرمان به عنوان مکان اصلی برگزاری دوره دوازدهم جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شد.

به گفته وی با ارزیابی و بررسی که هیات کارشناسی اعزامی جشنواره به عمل آورد استان کرمان را به جهت شرایط عمومی، امکانات زیرساختی، سالن های سینمایی، هتل و اساساً، زمینه های مردمی و اجتماعی به عنوان استان میزبان جشنواره انتخاب کرد.

وی ادامه داد: درسفری که به استان کرمان داشتیم با توجه به ابعاد گسترده برگزاری جشنواره دوازدهم مقاومت ودفاع مقدس کلیه امکانات و شرایط و مسائل زیرساختی سینمایی و سالن‌ها و فضای مورد نیاز ارزیابی شد و با نظر به استقبال و دعوت مسئولان استان برای میزبانی از جشنواره مسائل بررسی و کارشناسی گردید و در مجموع پس از جمع بندی همه جوانب استان کرمان از سوی شورای سیاستگذاری به عنوان میزبان انتخاب شد.

وی خبرداد: این در حالی است که علاوه بر استان کرمان که به عنوان مکان اصلی برگزاری درنظر گرفته شده چندین استان دیگر نیز، به صورت همزمان در برپایی این رویداد بزرگ سینمایی مشارکت خواهند داشت.

خزاعی یادآور شد: در این راستا، استان همدان از دیگر استان های بود که مورد نظر ستاد برگزاری جشنواره بود و همین جا، شایسته می دانم از حسن نظر و همدلی و همراهی مسئولان این استان صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

 به گفته وی؛ استان همدان از معدود استان‌های کشور است که تجربه برگزاری چندین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را دارد و از بدنه اجرایی و تیمی خوبی برای این موضوع برخورداراست و جزو کاندیدهای میزبانی بود ولی در مجموع کرمان برای این دوره جشنواره انتخاب گردید.

 

دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همچنین، خاطرنشان ساخت: با توجه به تمایل و شرایط استان کرمان، در نشستی مشترک با آقای نجار استاندار محترم کرمان به ارزیابی شرایط این استان برای میزبانی پرداخته ایم و پیش بینی می شود جشنواره دوازدهم مقاومت در ابعادی وسیع و باشکوه متناسب با شان والا و مفاهیم بلند مقاومت و دفاع مقدس به اجرا در آید.

 

خزاعی عنوان کرد: انتقال جشنواره فیلم مقاومت به استان کرمان شرایطی را فراهم می آورد تا ضمن تمرکززدایی از تهران، از ظرفیت های خوب و بالایی این استان و قابلیت های بومی و مردمی بهره ببریم مضافاَ، اینکه جشنواره برکاتی را با خود دارد که قطعا، زمینه های توسعه و پویایی و نشاط اجتماعی و معنوی را در استان ارتقا می بخشد.

 وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره در کرمان قطعا، به توسعه و گسترش امکانات زیرساختی سینما  کمک خواهد کرد و این دغدغه هم وجود داشت که برای برگزاری جشنواره به سراغ استان هایی برویم که در سال های اخیر چنین رویدادهایی را تجربه نکرده اند و این حرکت فی نفسه باعث توسعه و احیای ظرفیت های سینمایی در استان می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/4/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.