پرده سینما

اگر اصلاحیه‌ها انجام شود،«بی‌خود و بی‌جهت» مشكل اكران ندارد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پانته آ بهرام در بی خود و بی جهتجواد شمقدری درباره وضعیت نمابش فیلم سینمایی بی‌خود و بی‌جهت گفت: در صورتی كه آقای كاهانی( كارگردان فیلم) اصلاحیه‌های لازم را روی فیلم انجام داده باشند، نمایش اش مشكلی نخواهد داشت.

رییس سازمان سینمایی كشور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی وضعیت فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» اظهار كرد: قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر سال قبل، اصلاحیه‌هایی برای این فیلم به آقای كاهانی ابلاغ شد كه ایشان آن‌ها را انجام نداد، اما ما به احترام مخاطبان و برای آنكه جدول جشنواره دچار مشكل نشود، فیلم را نمایش دادیم و البته از سوی برخی از دستگاه‌ها مورد سؤال قرار گرفتیم.

وی در ادامه تصریح كرد: پس از آن برای پروانه نمایش عمومی فیلم اصلاحیه‌ها به آقای كاهانی ابلاغ شد و گویا ایشان چندی پیش این اصلاحیه‌ها را انجام داده‌اند. اگر این اتفاق افتاده باشد، مشكلی برای اكران فیلم وجود نخواهد داشت.

شمقدری هم‌چنین درباره‌ زمان اعلام نام مدیران سازمان سینمایی بیان كرد: قرار بود اواسط هفته قبل نام مدیران سازمان اعلام شود كه بعضی اتفاقات، برنامه‌ها و مشغله‌ها باعث جابه‌جایی این تاریخ شد؛ اما در هفته‌‌ی آینده قطعا نام مدیران سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1391/5/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.