پرده سینما

غزه متقاضی میزبانی جشنواره فیلم مقاومت شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر بخش چشم انداز سینمای مقاومت دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از اعلام آمادگی غزه برای میزبانی از این رویداد سینمایی خبر داد.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس با علام این خبر گفت: با توجه به برگزاری موفق هفته هنرهای تجسمی مقاومت در غزه، این بار غزه آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه به ابتکار ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس، قرار است  هفته‌های فیلم مقاومت در هشت کشور جهان برگزار می‌شود، ادامه داد: این هفته‌های فیلم با هدف انتقال و شناسایی ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین فرهنگ غنی و اصیل مقاومت و پایداری و معرفی ظرفیت‌های سینمایی دفاع مقدس همزمان با برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی در هشت کشور جهان در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر بخش چشم انداز سینمای مقاومت جشنواره، منتخبی از فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس در این هفته های فیلم اکران می‌شود وهمراه با این برنامه اکران، برنامه‌های متنوعی چون: نشست‌هایی به منظور معرفی شاخصه‌ها و ارزش‌های سینمای ایران در قالب گفت‌وگو با فیلمسازان و هنرمندان ایرانی و حضور تعدادی از هنرمندان و سینماگران در این کشورها پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و اهتمام به مقاومت و بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیزم رویکردهای اصلی بین الملل این دوره جشنواره مقاومت را تشکیل می دهند خاطرنشان ساخت: با رایزنی های به عمل آمده تاکنون کشورهای مختلفی آمادگی خود را برای میزبانی از این رویداد  سینمایی اعلام کردند وغزه از جمله متقاضیان میزبانی ازجشنواره است.

وی گفت: درمجموع هشت کشوربرای بخش چشم انداز سینمای مقاومت ایران درجهان برای این دوره جشنواره انتخاب می شوند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری"سازمان سینمایی کشور  و استانداری کرمان"با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی و به منظور" تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس" و "نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان"، "تحریم اقتصادی"، "دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"، "تروریسم" و"صهیونیسم بین الملل" در قالب بخش های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه های جانبی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس به مرکزیت استان کرمان در استان های مختلف و هشت کشور جهان برگزار می شود.

 


 تاريخ ارسال: 1391/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.