پرده سینما

کارت های بیمه تکمیلی سینماگران به روسای صنوف تحویل داده شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس حسین زندباف رئیس هیئت ساماندهی صنوف سینمایی اظهار داشت: در پی جلسه هماهنگی میان بنده و چند تن از رؤسای صنوف سینمایی مقرر شد به جهت سهولت کار، بخش باقیمانده کارت‌های بیمه تکمیلی سینماگران به نمایندگی از صنوف، تحویل خانم آناهید آباد گردد.

وی ادامه داد: متقاضیانی که مدارک خود را از ابتدای سال، به صندوق حمایت از هنرمندان و یا ایشان ارائه داده بودند می‌توانند، از این پس کارت‌های بیمه تکمیلی خود را از ایشان دریافت کنند.

رئیس هیئت ساماندهی صنوف سینمایی با اشاره به وظایف این هیئت خاطر نشان ساخت: به‌رغم اینکه هدف اصلی این هیئت پیگیری امور ثبت قانونی صنوف سینمایی است لیکن برخی از امور اجرایی و صنفی مربوط به فعالان سینمایی، از جمله توزیع کارت‌های بیمه تکمیلی و ارائه حواله‌های سبد کالای خانوار ریاست جمهوری (ویژه ماه مبارک رمضان) به سینماگران نیز بر عهده هیئت ساماندهی است که این موضوع باعث ازدحام فعالیت‌های این مجموعه شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیئت ساماندهی پس از مکاتبه با رؤسای محترم صنوف، اسامی سینماگران را دریافت و به دفتر ریاست جمهوری ارائه نموده تا مراحل اجرایی توزیع حواله‌ها به تدریج آغاز شود.ش

وی تأکید کرد: اخبار و اطلاعات مربوط به حواله‌های سبد کالای خانوار ، اهدایی ریاست محترم جمهوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 


 تاريخ ارسال: 1391/5/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.