پرده سینما

«جزئیات کندی» جلوی دوربین می‌رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت سومین فیلم درباره ترور رئیس جمهور آمریکا طی دو ماه اخیر

 

جان اف کندی چند دقیقه قبل از تروزترور مشکوک جان اف کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا یک بار دیگر سوژه یک فیلم جدید سینمایی می‌شود. این فیلم با نام جزئیات کندی جلوی دوربین می‌رود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، استفن گیلنهال فیلم‌ساز مستقل و رباینده جایزه اسکار،  کارگردانی این درام پرتنش و افشاگرانه سیاسی را به عهده دارد.

جزئیات کندی بر اساس کتاب تحسین شده و پرخواننده‌ای به همین نام ساخته می‌شود که نویسنده آن ژرارد بلین یک مأمور سابق امنیتی است.

او کتاب خود را با همکاری یک مأمور دیگر به نام کلینت هیل و لیزا مک کوبین روزنامه‌نگار سرشناس دو دهه اخیر نوشته است.

خط اصلی قصه کتاب بر روی تعدادی از مأموران امنیتی محافظ رئیس‌ جمهور وقت آمریکا تمرکز می‌کند که وظیفه محافظت از جان وی را به عهده داشتند.

کلینت هیل به عنوان مشاور با پروژه سینمایی جزئیات کندی همکاری خواهد داشت. او و مک کوبین در امر تهیه فیلم نیز مشارکت دارند.

کلید فیلمبرداری این درام سیاسی اواخر ژانویه 2013 زده می‌شود و قرار است برای نمایش عمومی در ماه نوامبر همین سال آماده شود.

در حقیقت جزئیات کندی برای نمایش عمومی در سالگرد ترور جان اف کندی آماده خواهد شد.

گیلنهال در گفت‌وگویی درباره فیلم تازه خود می‌گوید: «ساخت فیلمی درباره جزئیات ترور کندی، آرزوی همیشگی و دیرینه‌ام بوده است. به همین دلیل نمی‌توانم هیجان خودم را نسبت به این موضوع پنهان کنم. همه می‌دانند این قصه و ماجرا چگونه تمام شد، اما این بار قصه ترور کندی از دیدگاه کسانی به نمایش گذاشته می‌شود که تا قبل از این توجهی به آن‌ها نشده بود.»

قصه فیلم جزئیات کندی یک تاریخ چند ساله از دوران انتخابات ریاست جمهوری تا روز ترور کندی را به تصویر خواهد کشید. سازندگان فیلم قول داده‌اند نکات تازه‌ای را در رابطه با ترور کندی مطرح کنند که تا قبل از این شنیده نشده است. تهیه‌کنندگان جزئیات کندی قصد دارند از چند بازیگر مطرح برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم خود استفاده کنند.

طی دو ماه اخیر، این فیلم سومین پروژه مهم سینمایی است که ترور جان اف کندی را دستمایه و سوژه اصلی خود قرار داده است.


 تاريخ ارسال: 1391/6/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.