پرده سینما

فیلم شاعر زباله‌ها بعد از چهار سال اکران عمومی می‌شود

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

انتظار طولانی برای اکران عمومی شاعر زباله ها به پایان می رسد

 

لیلا حاتمی در شاعر زباله هافیلم سینمایی "شاعر زباله‌ها" به کارگردانی محمد احمدی بعد از چهار سال اکران عمومی می‌شود.

احمدی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: پخش این فیلم برعهده فیلمیران است و برای نمایش عمومی آن با سرتیپی مذاکراتی انجام دادم و قصد داریم در شرایط مناسب در گروه سینمایی و یا گروه آزاد آن را اکران عمومی کنیم. به عقیده من سوژه این فیلم به روز است و زمان اکران آن نگذشته است.

وی افزود: حضور لیلا حاتمی به عنوان بازیگر چهره و حرفه‌ای سینمای ایران و خود موضوع فیلم می‌تواند هنوز برای مخاطبان جذاب باشد و فکر می‌کنم به فروش مناسبی نیز دست یابیم.

وی که تهیه کنندگی "لطفا مزاحم نشوید" محسن عبدالوهاب را نیز برعهده دارد، درباره مراحل فنی این فیلم عنوان کرد: فیلمبرداری به تازگی به پایان رسیده است و تدوین نیز توسط سپیده عبدالوهاب در مراحل پایانی قرار دارد و امیر حسین قاسمی صداگذاری را به تازگی در استودیو روشنا آغاز کرده است.

فیلم داستان رفتگری است که حین جمع آوری زباله به راز یک زن تنها پی می برد و دنبال راهی است که از زن حمایت کند. لیلا حاتمی، فرزین محدث و محمد اسکندری بازیگران اصلی محسن مخملباف فیلمنامه نویس، محمد آلادپوش مدیر فیلمبرداری، عبدالله اسکندری چهره پرداز، محمدرضا درویش آهنگساز و خانه فیلم مخملباف تهیه‌کننده "شاعر زباله‌ها" هستند. این فیلم در جشنواره‌های خارجی جوایزی را دریافت کرده است.

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.