پرده سینما

جدول نمایش فیلم های جشنواره مقاومت هفته آینده آماده می شود

پرده سینما









روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از آماده شدن و انتشار جدول نمایش آثار جشنواره تا هفته آینده خبر داد.

برپایه این خبر ستاد برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس در نظر دارد با تکیه بر نظم محوری و فراهم سازی امکان برنامه ریزی و استفاده بهترعلاقمندان سینمایی دفترچه نمایش جشنواره و برنامه ها را هفته آینده منتشر نماید.

در این خبر عنوان شد: با توجه به برنامه ریزی در ارزیابی آثار و انتخاب ها و چینش برنامه های جانبی در بخش فوق برنامه ها و نشست های تخصصی و ورگ شاپ ها انتشار و توزیع جدول برنامه ها، امکان برنامه ریزی و هماهنگی را برای همه مشتاقان سینما بویژه، سینمای دفاع مقدس فراهم می آورد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی به میزبانی استان کرمان و همزمان در شهرهای مختلف 16 استان کشور برگزار می شود این در حالی است که کشورهای مختلف نیز، میزبان این جشنواره می شوند.

جشنواره فیلم دفاع مقدس به منظور تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیسم بین الملل در قالب بخش های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه های جانبی به اجرا در می آید. انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری"سازمان سینمایی کشور و استانداری کرمان متولیان برگزاری این رویداد سینمایی هستند.

اخبار ارسالی روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در سایت جشنواره به نشانی www.moqavematfilmfest.ir قابل دریافت و بهره برداری است.


 تاريخ ارسال: 1391/6/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.