پرده سینما

فراخوان مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک اعلام شد

پرده سینما









به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنواره فیلم کودک ، این بخش از جشنواره با موضوع عکس ها و پوسترهای مربوط به فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری مهدی دلخواسته و آرش صافی از عکاسان سینمای کشور به صورت رقابتی برگزار می شودجشنواره بین المللی فیلم کودک.

بر پایه این گزارش عکاسان و طراحان پوستر سینمای کشور تا اول مهر ماه سال جاری می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه نمایند.

در بخش عکس هنرمندان تنها می توانند عکس های مربوط به فیلم های کودک سال 90 تا کنون را ارسال کنند و در بخش پوستر نیز، آثار تولید شده از سال 88 به بعد امکان رقابت به دارند.

سایر مقررات این بخش از جشنواره فیلم کودک از جمله فراخوان عمومی بر روی پایگاه اینترنتی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به آدرس www.icff.ir مسابقه عکس و پوستر فیلم قرار گرفته است.

همزمان با برگزاری جشنواره نیز نمایشگاهی با حضور عکس ها و پوسترهای فیلم های کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

مهدی دل‌خواسته یكی از دبیران این بخش سابقه عكاسی فیلم های سینمایی طلا ومس، بوسیدن روی ماه و طبقه سوم  و غیره را در کارنامه دارد و جوایزی را از جشنواره های مختلف از جمله فجر دریافت کرده است . آرش صادقی دیگر دبیر این بخش به عنوان  عكاس در فیلم های سینمایی لطفاً مزاحم نشوید، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین و فرزند خاک فعالیت کرده است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اول مهرماه 1391 در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سی تیر، شماره 59 ، بنیاد سینمایی فارابی، دبیر خانه بخش عکس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان (طبقه بالای روابط عمومی) ارسال کنند .

 

 


 تاريخ ارسال: 1391/6/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.