پرده سینما

اسامی فیلم های بخش مسابقه پویانمایی کوتاه بین الملل جشنواره فیلم کودک اعلام شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

24جشنواره فیلم کودک اثر در بخش مسابقه پویانمایی های کوتاه بین الملل بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رقابت می کنند.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنوراه فیلم کودک، در این بخش 4 اثر کوتاه ایرانی با 20 پویانمایی خارجی رقابت خواهند کرد.

کودکان دشت (سعادت رحیم زاده) ، من همسرم و گاومون (آزاده معزی)، آواز شب (معین صمدی) و خط قرمز (مونا عبداله شاهی) آثار ایرانی این بخش از جشنواره فیلم کودک به شمار می روند.

پویانمایی های خارجی این بخش از جشنواره نیز عبارتند از : چینتی(ناتالیا میرزویان) از روسیه، چه می گویی(ولیچکو پاپوویچ) از کرواسی، مسابقه جایزه بزرگ(مارک ریبا و آنا سولانس) از اسپانیا، تولدت مبارک (لی سونگ مین) از کره، خانه (دیوید بوب) از آلمان، سفر یک بچه گربه(ماتیلده رگنولت) از فرانسه، پرنده کوچک و برگ(لنا ون دئورن) از سویس، گمشده (آندرو روهمن) از استرالیا و انگلیس، غذا ساز میریام(آندرس تنوسار) از استونی، خال های سبز رنگ (پریت تندر) از استونی، ناپیدا(تاریکو ریماوی) از اردن و انگلیس، پوشش خارجی(ولیسلاو کازاکف) از کانادا، سیر خرگوش (لوته الساکر) از هلند، از دست رفته(مارک دی ویلتون گیلبرت) از انگلیس، شایعات(فریتس ساندارت) از بلژیک و فرانسه  ،‌ پسر چهار چشم(جین کلود روزک) از فرانسه، افسانه بابایاگا(لی میهیون) از کره، امواج(آلن زانجیکو) از کرواسی، با چرخش باد(النا مادرید) از سوئیس و کی؟ فیلم های برای بچه ها(جسیکا لورن) از سوئد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.



 تاريخ ارسال: 1391/6/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.