پرده سینما

مدارس استان اصفهان به استقبال جشنواره فیلم کودک می روند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره فیلم کودکمدیر تبلیغات ستاد اجرایی استانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: امسال فضا‌سازی تبلیغاتی جشنواره فقط به محیط شهری و مکان‌های برگزاری جشنواره محدود نمی‌شود و برای نخستین بار ظاهر مدارس شهر اصفهان نیز برای برگزاری جشنواره تزیین می‌شود.

هادی نباتی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان این مطلب اظهار داشت: در این طرح برآنیم تا با استفاده از اقلام تبلیغاتی ویژه‌ای که تهیه شده، شور و نشاط جشنواره را به مدارس ببریم و بچه‌ها را برای شرکت در این رویداد فرهنگی بزرگ آماده کنیم.

وی تصریح کرد: اوج فعالیت‌های تبلیغاتی جشنواره از 7 مهر ماه و همزمان با میلاد ثامن الائمه (ع) آغاز می‌شود و تا پایان جشنواره ادامه دارد.

مدیر تبلیغات ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تبلیغات فضایی و شهری یکی از بخش‌های مهمی است که در راستای ایجاد جو جشنواره‌ای در شهر بسیار مهم است و در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده تا برای چند روز شهر رنگ و بوی حضور پروانه‌های جشنواره بیست و ششم را به خود بگیرد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.