پرده سینما

جشنواره فیلم مقاومت در استان هرمزگان آغاز به کار کرد

پرده سینما


 







پوستر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومتدوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به صورت همزمان در شش شهرستان استان هرمزگان آغاز شده است.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت، دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که همزمان در 70 نقطه مرزی کشور برگزار می شود با اکران فیلم های دفاع مقدس در استان هرمزگان فعالیت خود را شروع کرده و تا سه مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 

در مدت چهار روز برگزاری جشنواره 13 فیلم سینمایی، دو فیلم مستند و هشت فیلم کوتاه دفاع مقدس در شش شهرستان بندر خمیر، پارسیان، سیریک، جاسک، ابوموسی و جزیره هرمز برای عموم مردم پخش می شود.

 

فیلم های حور در آتش، قلاده های طلا، هم سنگر، زائران، بهمن شیر، شهربانو، بوی آبی عمیق، به کبودی یاس، کودک و فرشته، لحظه گمشده، گلوگاه شیطان، نفوذی، پنالتی و دو فیلم مستند تحت عنوان التیام و بهترین مجسمه دنیا فیلم هایی است که در شهرستان های مرزی استان هرمزگان پخش آن ها آغاز شده است.

 

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام است و سینما بهترین ابزار و وسیله برای انتقال این مفاهیم است.

 

فرمانداری های شهرستان های میزبان و سپاه امام سجاد(ع) بندرعباس همکاری بسیار خوبی در برگزاری این جشنواره داشتند و آموزش و پرورش نیز با در اختیار گزاردن سالن های خود کمک شایانی در تسهیل روند اجرای جشنواره کرد.

 

دانش آموزان به عنوان آینده سازان این انقلاب مخاطبان اصلی این جشنواره هستند که در هر روز یک سانس مختص دانش آموزان در نظر گرفته می شود.

 

براساس این گزارش، جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان هرمزگان از تاریخ 31شهریور شروع بکار کرده است که  شهرهای بندر خمیر،بندر جاسک، بندر پارسیان،جزیره هرمز و جزیره ابوموسی میزبان جشنواره در استان هرمزگان هستند

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1391/7/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.