پرده سینما

22 سازمان و نهاد در بخش جلوه گاه امید جشنواره فیلم کودک شرکت می کنند

پرده سینما







 

 

 

پوستر جشنواره فیلم کودکحضور بخش جلوه گاه امید بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با استقبال خوبی از سوی سازمان ها و نهادها رو به رو شد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، سید علی الفت مدیر این بخش از جشنواره گفت: خوشبختانه بخش جلوه گاه امید با استقبال بی نظیری رو به شد و در این بخش شاهد حضور و مشارکت 22 سازمان و نهاد هستیم . 16 سازمان و نهاد کشوری و 6 سازمان از استان اصفهان در این بخش از جشنواره حضور دارند.

انجمن منتقدان و نویسندگان  سینمای ایران، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، انجمن مدیران تولید سینمای ایران، انجمن صنفی شرکت ها و موسسات سمعی و بصری، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شواری فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش،  بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان ،  سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ستاد اقامه نماز، کانون دانشجویی روشنا- دانشگاه هنر، جشنواره – همایش روحانی در قاب سینما و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی موسسات و سازمان ها و نهادهای کشوری بخش جلوه گاه امید جشنواره کودک هستند.

موسسات و نهادهای استانی(اصفهان) شرکت کننده در این بخش عبارتند از : آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان بهزیستی استان اصفهان، انجمن سینمای جوانان اصفهان، خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان، انجمن توانخواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان و موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.