پرده سینما

بازیگر «بیل را بکش» دستگیر شد

پرده سینما







 

 

 

داریل هاناداریل هانا، بازیگر بیل را بکش ساخته کوئنتین تارانتینو به دلیل اعتراض به یک خط لوله نفت دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، داریل هانا روز پنجشنبه به همراه پیرزن 78 ساله در شمال غربی تگزاس به دلیل اعتراض به خط لوله نفتی که موجب آلودگی آن محل می‌شد، دستگیر شدند.

 پل بیسیس، مدیر برنامه‌های هانا گفت: آن ها داریل هانا را به همراه مادربزرگ تگزاس دستگیر کردند.» هانا و پیرزن که النور فرچایلد نام دارد برای جلوگیری از ادامه لوله کشی جلوی وسایل کارگران ایستاده بودند که در نهایت با دخالت پلیس به جرم ورود غیرمجاز دستگیر و به زندان وودکانتی منتقل شدند.

 هانا مدت‌هاست با کشیدن این لوله نفتی که هزینه ساخت آن هفت میلیارد دلار است، مخالف بوده چراکه این لوله موجب آلودگی ساحل خلیج تگزاس می‌شود.

 سخنگوی پلیس نیز اعلام کرده اینکه هانا و اهالی منطقه کاری غیرقانونی انجام داده اند، مایه تاسف است.

 هانا که با فیلم‌های بیل را بکش، شلپ (در کنار تام هنکس) و بلید رانر (ساخته ریدلی اسکات با بازی هریسن فورد) شهرت دارد اوت سال 2011 نیز به دلیل اعتراض به کشیدن این خط لوله در واشنگتن به همراه چندده دانشمند و فعال محیط زیست دستگیر شده بود.

 گفته می‌شود در این لوله‌ها مواد اسیدی و آلوده جریان دارد که به راحتی لوله را می‌خورند و با ریختن روی زمین صدمات بسیاری به محیط زیست وارد می‌کنند.

 این خط لوله 1700 مایل طول دارد و حتی پای باراک اوباما و سنا را به وسط کشیده است. هنوز تصمیم قطعی درمورد کشیدن این خط لوله از سوی مقامات گرفته نشده است.

 خشم ساخته برایان دی‌پالما و وال استریت ساخته الیور استون از دیگر فیلم‌های هانای 52 ساله هستند.


 تاريخ ارسال: 1391/7/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.