پرده سینما

ناگفته‌های «آخرین رابین‌هود» از زندگی ارول فلین

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین رابین‌هود که به زندگی ارول فلین بازیگر کلاسیک سینما می‌پردازد، پشت صحنه هالیوود را افشا می‌کند.

  

ارول فلیینبه گزارش فارس، صنعت سینما که اخیرا فیلم‌های شرح حال گونه زیادی درباره بازیگران سینما تهیه کرده، ارول فلین بازیگر کلاسیک را هم روی پرده سینما زنده می‌کند. این فیلم آخرین رابین هود نام دارد و کوین کلاین بازیگر میان‌سال سینما در آن در نقش ارول فلین بازی خواهد کرد.

ریچارد کلاتزر و واش دستمورلند این فیلم را به صورت مشترک (و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان) کارگردانی خواهند کرد. گفته می‌شود آخرین رابین هود هم مثل فیلم اسکاری هنرمند یک محصول مستقل و غیر متعارف سینمایی خواهد بود و نه یک کار پر زرق و برق هالیوودی.

ارول فلین که از سوی منتقدان سینمایی و اهل فن لقب یک بازیگر افسانه‌ای را گرفته است، از هنرمندان مطرح دوران سینمای صامت است.

داستان فیلم آخرین رابین هود درباره روزهای پایانی زندگی این بازیگر و قبل از مرگ او در سن پنجاه سالگی (بر اثر سکته قلبی) است. منابع نزدیک به این پروژه می‌گویند آخرین رابین‌هود نگاهی تلخ و انتقادی به پشت صحنه هالیوود و ستارگان آن دارد و از حال و هوایی سرد برخوردار است.

نام فیلم اشاره‌ای به یکی از فیلم‌های مطرح ارول فلین (رابین هود) دارد که وی در آن در نقش شاهزاده راهزن خوش قلب بازی کرد. قرار است سوزان ساراندون هم در فیلم بازی کند اما بقیه بازیگران این درام شرح حال گونه هنوز انتخاب نشده‌اند. سازندگان فیلم نگفته‌اند آن را به صورت سیاه و سفید تهیه خواهند کرد یا رنگی، اما گفته می‌شود بخش‌هایی از فیلم‌های کلاسیک ارول فلین در طول قصه فیلم به نمایش در خواهد آمد.

خبر تولید فیلمی درباره زندگی ارول فلین در شرایطی منتشر می‌شود که تازه فیلم‌برداری فیلم سینمایی درباره گریس کلی بازیگر کلاسیک سینما با بازی نیکول کیدمن آغاز شده است. این در حالی است که تولید فیلمی درباره آلفرد هیچکاک استاد دلهره سینما و فیلم کلاسیک او روانی هم به نیمه راه رسیده است.

در عین حال قرار است مارتین اسکورسیزی هم فیلم‌هایی درباره دو بازیگر جنجالی قدیمی سینما یعنی فرانک سیناترا و مریلین مونرو کارگردانی کند.


 تاريخ ارسال: 1391/7/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.