پرده سینما

امین حیایی: برای بازی در فیلم‌ها استخاره می‌کنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امین حیایی گفت: برای بازی در فیلم‌هایی که به من پیشنهاد می‌شود، استخاره می‌گیرم و اگر بد بیاید در آن فیلم حاضر نمی‌شوم.

 

امین حیاییامین حیایی روز گذشته با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: من از حوزه کاری خودم راضی هستم و معتقدم که فیلم‌سازان باید رفیق یکدیگر باشند نه رقیب یکدیگر. به گزارش فارس وی با انتقاد از نشریات زرد تصریح کرد: برخی از نشریات مصاحبه‌هایی از من در نشریات خود منتشر می‌کنند که بعضا صحت هم ندارد و من از آن‌ها شکایتی نکردم و آن‌ها را به خدا سپردم.

 

 

* بیشتر بازیگران در حال حاضر دغدغه مالی دارند

 

حیایی با اشاره به اینکه با علاقه و خلاقیت کارش را در سینما ادامه می‌دهد، گفت: دغدغه بیشتر بازیگران در حال حاضر وضعیت بد مالی آن‌هاست و این را در حال حاضر در فیلم کلاه‌ پهلوی از نزدیک حس می‌کنم که بازیگری به خاطر دغدغه مالی در این فیلم بازی می‌کند و در فکر این است تا زندگی خود را تأمین کند. باید بگویم که دغدغه‌های مالی که وجود دارد خانواده سینما را هم در برگرفته است. ما باید به یکدیگر کمک کنیم و از گرفتن ایرادات به یکدیگر بپرهیزیم.

 

 

 

* به من گفتند تو که سیاسی نبودی چرا قلاده‌‌های طلا را بازی کردی؟

 

 

بازیگر فیلم سینمایی قلاده‌های طلا در ادامه یادآور شد: فیلم‌هایی که من بازی کردم دارای پیام‌های مشخصی بوده است، اخراجی‌ها واقعیت‌های مهمی داشت. در قلاده‌های طلا هم به من ایراد گرفتند که تو که سیاسی نبودی، چرا این فیلم را بازی کردی. باید در پاسخ این سوال بگویم که در قدیم فیلم‌های اکشن زیادی بازی کرده بودم ولی دیده نشده بود ولی در این فیلم احساس کردم که فیلم‌نامه می‌خواهد واقعیت‌ها را بیان کند و در این باره بارها با آقای طالبی کار را چک کردم.

 

 

 

* برای بازی در فیلم‌ها استخاره می‌کنم

 

وی افزود: من برای کارهایم استخاره می‌گیرم و اگر بد بیاید در آن فیلم حاضر نمی‌شوم. فیلمی هم که دارای فیلم‌نامه خوبی است ولی اگر در استخاره صبر می‌آمد، آن را رد می‌کردم. نمی‌گفتم که صبر آمده که بگویند آدم خرافاتی هستم، می‌گفتم کاری پیش آمده و نمی‌رفتم. من با ایمان به خدا و اعتقادم کارهایم را پیش می‌برم.

 

 

 

* بیشتر انتقادها به قلاده‌های طلا از سوی کسانی بود که فیلم را ندیده بودند

 

 

 

حیایی در خصوص برخورد مردم با وی پس از بازی در قلاده‌های طلا، گفت: آن‌هایی که فیلم را دیده بودند می‌گفتند که خوب است ولی آن‌هایی که فیلم را ندیده بودند از بازی کردن من در فیلم انتقاد می‌کردند. تلاشمان در فیلم این بود تا به یکدیگر کمک کنیم تا فیلم خوب در‌آید، چون اگر بازی دوستان بد می‌شد، بازی من هم بد در‌‌می‌آمد و برعکس.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوباره و پس از انتخابات سال آینده حاضر به ایفای نقش در این فیلم خواهید بود یا خیر، ‌گفت: حقیقت این بود که قبل از انتخابات در کنار یکدیگر و با هم زندگی می‌کردیم. انتخابات که شد دو‌دستگی به وجود آمد. ما با هم حس برادری و خواهری داریم، همه خواهر و برادریم. ما اگر بازی می‌کنیم یک تهیه‌کننده و کارگردان داریم. من به شما حق می‌دهم کسی که دوستدار امین حیایی است دوست دارد حیایی نرود دنبال نقشی که او دوست ندارد و من تمام تلاش ام و حواسم به این بوده است که فیلمی که بازی می‌کنم، مردم از من نرنجند. قلاده‌های طلا باعث شد تا عده کمی از مردم از من برنجند و بیشتر مردم که فیلم را دیده بودند تعریف می‌کردند. ما همه هم‌وطن هستیم و باید همدیگر را به خاطر ایرانی بودن دوست داشته باشیم و سعی کنیم در دنیا حرف اول را بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه انتقادهای زیادی به ایفای نقش من در این فیلم شد، اما اگر بازی در این فیلم را باز هم پیشنهاد دهند، قبول می‌کنم.

 

 

* نمایش موزیکال قحطی نور دی‌ماه امسال روی صحنه می‌رود

 

 

بازیگر فیلم اخراجی‌ها در خصوص اینکه آیا کارش را در سینما ادامه خواهد داد یا خیر، یاد‌آور شد: در حال حاضر در تلاش هستم تا نمایش موزیکال خود را برای اجرا در دی‌ماه امسال آماده کنم و به همین دلیل نقش‌های ارائه شده برای بازی در فیلم‌های جدید را قبول نمی‌کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: در این نمایش موزیکال حامد بهداد که دارای ذوق هنری و از دوستان من است، در این برنامه من را همراهی خواهد کرد. لوح فشرده این نمایش هم روانه بازار خواهد شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: جزئیات بیشتر در خصوص این نمایش موزیکال در نشست خبری که در تالار وحدت برگزار خواهد شد، ارائه می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.