پرده سینما

«ماموریت غیرممکن 5» به‌زودی آغاز می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

تام کروزبا انتخاب جاش آپلبام به عنوان نویسنده فیلم‌نامه قسمت پنجم ماموریت غیرممکن، تولید این فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه قطعی شد.

 به گزارش فارس، تام کروز بازیگر اصلی و تهیه‌کننده این مجموعه فیلم، در یک گفت‌وگو اعلام کرد مایل است قسمت تازه‌ای از آن ساخته شود. جاش آپلیام وظیفه دارد طی دو ماه آینده فیلم‌نامه خود را به نام کروز و مسئولان کمپانی پارامونت (همکاران تهیه کننده فیلم) ارائه دهد.

وی فیلم‌نامه خود را بر اساس کاراکترهایی می‌نویسد که بروس گلر چند دهه قبل آن‌ها را در مجموعه تلویزیونی ماموریت غیرممکن معرفی کرد. قرار است جاش آپلبام فیلم‌نامه خود را در سکوت خبری بنویسد و تهیه‌کنندگان فیلم قصد ندارند، خط اصلی قصه آن را فاش کنند.

آنچه تا به امروز مشخص شده این است که کاراکتر ویلیام برانت که از قسمت چهارم به این مجموعه فیلم اضافه شد، یکی از شخصیت‌های اصلی قسمت پنجم هم خواهد بود. این نقش را در ماموریت غیرممکن 4 جرمی ‌رنر بازی کرد. قبل از این گفته می‌شد قرار است این بازیگر، جای تام‌کروز را در قسمت‌های جدید فیلم بگیرد. اما حالا مشخص شده است این کاراکتر به عنوان معاون اول کاراکتر اتان هانت رییس گروه ضدجاسوسی (با بازی کروز) عمل خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست براد بیرد کارگردان چهارمین قسمت فیلم، پنجمین قسمت آن را هم کارگردانی خواهد کرد یا خیر. تام کروز و دیگر تهیه کنندگان فیلم هنوز در این رابطه اظهار نظری نکرده‌اند و خود بیرد هم ترجیح داده در این باره سکوت کند.

این در حالی است که قسمت چهارم فیلم در سطح جهانی موفق به یک فروش بالای 695 میلیون دلاری شد و 210 میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشت.

قسمت پنجم این اکشن دلهره‌آور و ماجراجویانه برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال 2015 آماده خواهد شد.

اما هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری فیلم تعیین نشده است. هزینه تولید ماموریت غیرممکن 5 به صورت رسمی اعلام نشده است.

قسمت چهارم این مجموعه فیلم موفق و پرفروش، با هزینه بالای 145 میلیون دلاری تولید شد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.