پرده سینما

ماریون کوتیار برنده جایزه جشنواره بنیاد فیلم آمریکا شد

پرده سینما







 

 

 

جشنواره بنیاد فیلم آمریکا در هالیوود، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را به ماریون کوتیار فرانسوی برای بازی در فیلم زنگ و استخوان به کارگردانی ژاک اودیار اختصاص داد.

ماریون کوتیاربه گزارش سایت یورو نیوز، کوتیار در این فیلم در نقش تربیت‌کننده یک وال ظاهر می شود. او در حادثه‌ای تلخ هر دو پای خود را از دست می‌دهد و آشنایی با علی تحولی عمیق در زندگی اش بوجود می آورد.

ماتیاس شوناردز بلژیکی در نقش علی، مردی بی تجربه و ناتوان است که نگهداری از پسر پنج ساله اش او را دچار سردرگمی های زیادی کرده است.

صحنه برخورد و آشنایی دو قهرمان فیلم به گونه ای طراحی شده که در ادامه شاهد بوجود آمدن یک ارتباط عمیق و صمیمی بین این دو هستیم.

ماتیاس شوئنائرتز بلژیکی در پاسخ به علت حضورش در این فیلم می گوید: «اول از همه به خاطر ژاک اودیار کارگردان فیلم بود که به نظرم یکی از بهترین فیلمسازان فعلی دنیاست. این برای من دلیل شماره یک بود و در درجه دوم فرصت کار کردن در کنار ماریون. البته خود فلیمنامه هم واقعا داستان جالب و ملموسی داشت. درباره دو نفر که در شرایط دشواری قرار دارند و سرنوشت آنها را به شیوه ای خاص در کنار هم قرار می دهد.»

ماریون کوتیار که بیشتر به خاطر بازی در نقش ادیت پیاف خواننده شهیر فرانسوی شناخته شده است و با این فیلم در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرده معتقد است این فیلم از نظر جلوه های ویژه هم دارای اهمیت است.

او در مورد تیم فنی فیلم می گوید: «آن ها خیلی با احتیاط و در عین حال سریع بودند. یک طوری بود که ما اصلا فکر نکردیم مشکلی داریم. طوری کار کردند که انگار واقعا من پا نداشتم. اولین باری که استفانی را دیدیم او روی صندلی چرخدار بود و من فقط باید پاهایم را جمع می کردم. لحظه فوق العاده ای بود» آن قدر طبیعی بود که کاملاً باورکردنی به نظر می رسید. عجیب بود ولی چیزی بود که آنروز حسش کردیم.

فیلمنامه زنگ و استخوان برداشتی آزاد از داستانهای نویسنده کانادایی کریگ داویدسون است.

زنگ و استخوان از 23 نوامبر در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده می رود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.