پرده سینما

مدیر امور استان های جشنواره فیلم فجر: استان ها در جشنواره سی و یکم حضوری پرشور خواهند داشت

پرده سینما







 

 

 

مهدی حقیقی مدیر امور استان های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام کرد: امسال رویکرد ما، حضور جدی و پرشور استان ها در برگزاری جشنواره سی و یکم است.

جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حقیقی با اشاره به مطلب بالا گفت: با توجه به این که جشنواره بین المللی فیلم فجر، مهمترین رویداد فرهنگی کشور محسوب می شود و همه اقشار مختلف مردم در سرتاسر ایران حق بهره مندی از این مهم را دارند، از همین رو امسال هم همچون سال های گذشته، همزمان با برگزاری جشنواره به دلیل استقبال مردم در سایر استان ها، قطعا جشنواره در استان هایی که متقاضی هستند برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این نگاه،که تمرکز جشنواره ملی مثل فیلم فجر را محدود به تهران ببینیم، اشتباه است. وقتی تعریف ما از چنین رویداد مهم فرهنگی،ملی است، حتماً، باید همه استان ها و همه شهرهای کشور که قابلیت پخش فیلم ها را در سینما دارند، درگیر کنیم. به طور حتم رویکرد ما این است و از همه مدیران استانی می خواهیم تا برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مهم فرهنگی، یا تجهیز سالن های سینمای خود، مخصوصاً تجهیز آن به سیستم پخش دیجیتال در برگزاری باشکوه جشنواره سی و یکم کمک کنند.

وی همچنین گفت: در رابطه با برنامه های جنبی وجایزه مخاطب برای فیلم منتخب در استان را به دلیل اقتصاد مقاومتی وکمبود بودجه نخواهیم داشت اما در هر استان مراسم افتتاحیه واختتامیه ونمایشگاه عکس خواهیم برگزار می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه مسئولین ارشد نظام ومدیران سینمایی کشور به برگزاری جشنواره فجر در استان ها، نشان دهنده اهمیت حضور فیلم ها و برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی سینمایی در شهرهای کشور است. همین نگاه ویژه مدیران و مسئولین، به رشد و ارتقای کیفی برگزاری در استان ها کمک می کند.


 تاريخ ارسال: 1391/8/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.