پرده سینما

دوم آذرماه آخرین مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد

پرده سینما







 

 

 

به گزارش سایت پرده روابط عمومی سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام كرد: ۲ آذر مهلت تكمیل فرم تقاضای شركت در سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است و كلیه تهیه كنندگان و فیلمسازان عزیز تا این تاریخ فرصت دارند تا در خصوص شركت در این دوره جشنواره اقدام نمایند.

جشنواره فیلم فجرروابط عمومی سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر مقررات عمومی این دوره جشنواره را به این شرح اعلام كرد:

۱. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند، به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

۲. نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی که مایلند فیلم‌های خود را در قسمت‌های مختلف جشنواره شرکت دهند، ضروری است نکات زیر را رعایت نمایند:

۱-۲- فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، تا تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۹۱ به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط تولید و نمایش فیلم در ایران است.

۲-۲- آخرین زمان تحویل نسخه بازبینی فیلم‌ها برای بازبینی هیئت انتخاب ۲ دی ماه ۱۳۹۱ می‌باشد.

۳-۲- آخرین زمان تحویل نسخه نهایی فیلم ۲۰ دی ماه ۱۳۹۱ می‌باشد. در صورت عدم ارائه کپی نهایی فیلم تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۱، دبیرخانه جشنواره محق خواهد بود به احترام مخاطبین و خانواده سینما، فیلم را از کلیه بخش‌های جشنواره (اعم از داوری و نمایش عمومی) خارج نماید.

بر پایه این خبر سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/8/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.