پرده سینما

فراخوان بخش تجلی اراده ملی جشنواره بین المللی فیلم فجر بزودی منتشر می شود

پرده سینما







 

 

 

مدیر بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر عنوان کرد به زودی فراخوان این بخش در اختیار وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و مراکز خصوصی می‌گیرد.

جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما سعید الهی گفت: دستگاه های دولتی برای هرگونه اعتمادسازی و جلب مشارکت های مردمی در ابعاد مختلف، نیازمند بهره گیری از رسانه های گروهی به ویژه رسانه های جذاب همچون سینما هستند تا از این طریق علاوه بر تبیین اهداف خود بتوانند انتظارات و خواسته های خود را با اقشار مختلف مردم در میان بگذارند.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم فجر با نمایش تازه ترین محصولات سینمایی کشور بهترین فرصت است تا نهادها و سازمان های دولتی و حتی، بخش خصوصی مرتبط با حضور و حمایت از آن ها، علاوه بر شناسایی فیلم های مورد نظر خود، با اهالی فهیم و نخبه سینما در جهت برقراری تعامل بیشتر با آنان ارتباط موثری برقرار کنند.

الهی ادامه داد:راه اندازی بخش تجلی اراده ملی از سال های گذشته تاکنون در برنامه های جشنواره فیلم فجر، همواره به منظور ارتباط گیری صحیح و موثر میان سینما و دست اندرکاران واحد های فرهنگی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی بوده است.

وی تاکید کرد: در این بخش طبق رویه جاری نمایندگانی در قالب هیأت داوری از سوی نهادها و مراکز دولتی و خصوصی مرتبط، به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و در پایان طی مراسم جداگانه ای با حضور مقامات و مسئولین مربوطه، جوایز و هدایای خود را به برگزیدگان و آثار منتخب اهدا می کنند.

الهی با اشاره به ضرورت و امکان تغییر در رویه سال های گذشته گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش شده است تا از این فرصت استفاده بهینه و موثرتری برده شود و آثاری که به انحای مختلف از لحاظ موضوع و محتوا با فعالیت و اهداف نهادی مرتبط می باشند زودتر از موعد نمایش شناسایی شوند تا نهادهای مربوطه حضور فعال و تاثیرگزاری در جشنواره پیدا کند.


 تاريخ ارسال: 1391/8/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.