پرده سینما

کن لوچ جشنواره فیلم تورین را تحریم کرد

پرده سینما







 

 

 

کن لوچ کارگردان سرشناس انگلیسی که قرار بود در جشنواره فیلم تورین مورد تقدیر قرار گیرد، از حضور در این رویداد هنری صرف‌نظر کرد.

کن لوچبه گزارش ایسنا، کن لوچ کارگردان انگلیسی برنده نخل طلای کن که قرار بود در سی‌امین دوره فستیوال فیلم تورین جایزه یک عمر دستاورد هنری دریافت کند، اعلام کرد در این جشنواره شرکت نخواهد کرد.

علت عدم حضور خالق نام من جو است در فستیوال فیلم تورین، هنوز مشخص نشده است، اما برگزارکنندگان این جشنواره بین‌المللی اعلام کردند که فیلم سهم فرشته کن لوچ را که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته، از فهرست فیلم‌های نمایشی این جشنواره حذف می‌شود.

جدیدترین کار کن لوچ در جشنواره فیلم کن موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شد. لوچ 76 ساله که از سرشناس‌ترین چهره‌های سینمایی اروپا محسوب می‌شود، همچنین با این فیلم دو جایزه بافتا را نیز از آن خود کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولین جشنواره تورین هنوز فیلم جایگزین اثر لوچ را معرفی نکرده‌اند. در سی‌امین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم تورین اتوره اسکولا، کارگردان سرشناس ایتالیایی نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

این جشنواره روز جمعه با نمایش چهارتایی نخستین تجربه‌ کارگردانی داستین هافمن کار خود را آغاز می‌کند. در این فستیوال همچنین آناکارنینا اقتباس سینمایی جو رایت از شاهکار ادبی لئو تولستوی نیز به نمایش درمی‌آید.

فسیتوال فیلم تورین که با مدیریت جیانی آملیو کارگردان برجسته فیلم‌های ایتالیایی برگزار می‌شود روز یکم دسامبر به کار خود پایان خواهد داد.


 تاريخ ارسال: 1391/9/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.