پرده سینما

اسپیلبرگ تهیه کننده یک فیلم علمی - تخیلی شد

پرده سینما









استیون اسپیلبرگ و کمپانی دریم ورکز فیلم کم خرج علمی تخیلی دلهره‌آور گلیمر را تهیه می‌کند و به عنوان مشاور کارگردان با آن همکاری دارد.

استیون اسپیلبرگبه گزارش فارس، رینگن لدویچ فیلمساز مستقل انگلیسی این فیلم را کارگردانی می‌کند و کارتر بلانچارد نویسنده فیلمنامه اصیل آن است.

قصه این فیلم درباره گروهی نوجوان است که به شکلی اتفاقی دالان مرموزی را در یک نقطه دور افتاده کشف می‌کنند، که راه عبور به گذشته و تاریخ دور است. این نوجوانان با عبور از این دالان وارد گذشته‌ها می‌شوند. زمانی که یکی از این بچه‌ها تصمیم می‌گیرد تاریخ را تغییر دهد، حوادث غم‌انگیزی رخ می‌دهد که نتیجه این تلاش غلط است. کلید فیلمبرداری گلیمر اوایل سال 2013 زده می‌شود و تهیه کنندگان فیلم در حال حاضر، مشغول انتخاب بازیگران آن هستند.

اسپیلبرگ پس از خواندن فیلمنامه کارتر بلانچارد، به شدت آن را پسندید و بلافاصله اعلام کرد آن را تهیه خواهد کرد. به گفته منابع نزدیک به کمپانی دریم ورکز، قصه نوجوانانه فیلم‌نامه که حال و هوایی علمی تخیلی دارد، باب میل این فیلم‌ساز است. رینگن لدویچ کارگردان فیلم می‌گوید: «فیلم‌نامه فیلم بسیار جذاب و از تازگی خاصی برخوردار است. تا قبل از این در ژانر علمی تخیلی فیلمنامه‌ای شبیه این نوشته نشده است.»

این فیلم‌ساز انگلیسی از این که استیون اسپلیبرگ به عنوان مشاور کارگردان او را در ساخت فیلم یاری می‌دهد، بسیار خوشحال است. ب

ه گفته وی: «اسپیلبرگ تعدادی از بهترین فیلم‌های ژانر علمی تخیلی دنیای سینما را کارگردانی کرده است و همکاری نزدیک او با من، یقیناً باعث خلق یک فیلم تماشایی خواهد شد.» لدویچ قبل از این فقط یک فیلم سینمایی به نام سفرکرده در سال 2007 کارگردانی کرده است، که حال و هوایی دلهره‌آور و ترسناک داشت. گلیمر دومین ساخته سینمایی بلند اوست.

کمپانی دریم ورکز می‌گوید اسپیلبرگ فیلم اول این فیلم‌ساز را دیده و پسندیده است و به همین دلیل، این کمپانی روی کار دوم او سرمایه‌گذاری کرده است.

از استیون اسپیلبرگ نقل شده که لدویچ فیلم‌سازی خوش فکر و مستعد است که آینده‌ای درخشان در انتظار اوست.


 تاريخ ارسال: 1391/10/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.