پرده سینما

سیمونیان : 99 درصد فیلم ها در مرحله بازبینی تحویل دبیرخانه شد

پرده سینما










سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگویی ازاستقبال فیلمسازان و تهیه کنندگان سینمایی در مرحله ارائه نسخه های بازبینی فیلم ها به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما سیمونیان با اشاره به همراهی و مشارکت خوب و قابل توجه تهیه کنندگان و فیلمسازان برای رساندن نسخه های بازبینی فیلم ها به دبیرخانه خاطر نشان ساخت: مطابق زمان  مندرج در فراخوان منتشره جشنواره تمامی فیلم های متقاضی تا دوم دی ماه به دبیرخانه تحویل گردیده و به استثنایی یکی دو عنوان فیلم نسخه های بازبینی همه فیلم ها در اختیار دبیرخانه قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه، روندی قابل ملاحظه ای به لحاظ اجرایی و همراهی سینماگران و فعالان سینمایی را شاهدیم و کلیه مراحل مطابق اعلام قبلی با تکیه بر نظم محوری و برنامه ریزی در حال انجام است.

به گفته مدیر دبیرخانه جشواره فیلم فجر هیات انتخاب و همکاران دبیرخانه جشنواره سه هفته شلوغ و پرتلاش را پشت سر گذاشتند.

سیمونیان با بیان اینکه جشنواره سی و یکم به لحاظ حضور فیلم ها و فیلمسازان غنی و پربار است اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی همه سینماگران و دست اندرکاران و مدیران فرهنگی و سینمایی کشور جشنواره ای باشکوه و جریان سازی را رقم بزنیم.


 تاريخ ارسال: 1391/10/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.