پرده سینما

تاکنون 17 سازمان و نهاد برای شرکت در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کردند

پرده سینما









تاکنون 17 سازمان و نهاد برای شرکت در بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام آمادگی کردند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر اسامی سازمان ها و نهادهای متقاضی شرکت در بخش تجلی اراده ملی این دوره جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد.

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس(ستاد کل نیروهای مسلح)، مرکز ملی فرش ایران(وزارت صنعت ، معدن و تجارت)، ستاد اقامه نماز،  شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند ( قوه قضائیه)، سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج،  بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، جمعیت دفاع از ملت فلسطین،  انجمن مدیران تولید سینمای ایران ، سازمان جامعه بسیج زنان،  انجمن صنفی شرکتها و مؤسسات سمعی و بصری، آموزشگاه سینمایی دارالفنون، جشنواره همایش روحانی در قاب سینما ( نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر ). برپایه این خبر پیش بینی می شود تا فرصت باقیمانده، حضور تعداد بیشتری از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها در این بخش جشنواره صورت بگیرد.

در این خبر عنوان شد: با توجه به مذاکرات و پیگیری های در حال انجام توسط دبیرخانه"تجلی اراده ملی"پیش بینی می شود سازمانها و نهادهای دیگری هم پس از بررسی و تأمین بودجه برای جوایز و معرفی داوران به جمع  سازمانها و نهادهای متقاضی اضافه شوند.

روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اشاره به روند مذاکرات جهت گسترده تر و غنی تر شدن این بخش جشنواره اسامی تعدادی از مراکز و سازمان ها را ذکر کرد که بزودی وضعیت حضورشان در این دوره جشنواره مشخص می شود: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، مرکز رسیدگی به امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای فرهنگ عمومی، بانک ملی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجمع هنرمندان خراسان، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج . ا. ا، جهاد دانشگاهی،  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نفت،  ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری و  کانون سینمایی روشنا ( نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر )

شایان ذکر است سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمانها، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش" تجلی اراده ملی"را با مشارکت دستگاه های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم های شرکت کننده در جشنواره برگزار می کند.


 تاريخ ارسال: 1391/10/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.