پرده سینما

اکران خصوصی فیلم «پذیرایی ساده» برگزار شد

پرده سینما









اکران خصوصی فیلم پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی عصر روز جمعه پانزدهم دی ماه با حضور تعداد کثیری از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما فرهنگ تهران برگزار شد.

 

نمایی از فیلم پذیرایی سادهبه گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما در این اکران خصوصی بسیاری از هنرمندان نام آشنای سینما و تئاتر کشور از جمله: جعفر پناهی، ناصر تقوایی، مسعود فراستی، پیمان معادی، مهدی کرم پور، سید غلامرضا موسوی، مصطفی شایسته، مرتضی شایسته، حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی، امید روحانی، سروش صحت، مریلا زارعی، ویشکا آسایش، هنگامه قاضیانی، احسان فکاء، سامان سالور، بهروز افخمی، فرهاد توحیدی، شایسته ایرانی، دریا آشوری، مهرداد صدیقیان و غیره حضور داشتند.

همچنین تنی چند از چهره های مطرح سیاسی کشور از جمله معصومه ابتکار نیز در این اکران خصوصی حاضر بودند.

در ابتدای این مراسم و قبل از اکران فیلم، مانی حقیقی (کارگردان)، ترانه علیدوستی (بازیگر) و امیر رضا کوهستانی (فیلمنامه نویس) روی صحنه حاضر شدند و در جملاتی به تمامی حضار خیر مقدم گفتند.

حقیقی در جملات کوتاهی با توجه به وضعیت های پیش آمده برای تحریم شش فیلم از سوی حوزه هنری گفت:

دل همه ما از جفاهای حوزه هنری پر است و من متأسفم که چنین مسائلی گریبانگیر سینمای ایران شده است، اما خوشحالم از اینکه همه آنهایی که باید باشند در این مکان هستند و ما هنوز می توانیم فیلم های خودمان را در جمع خودمان ببینیم. 

پس از اتمام سخنان حقیقی فیلم پذیرایی ساده برای حاضران اکران و با واکنش مثبت آن ها روبرو شد.


 تاريخ ارسال: 1391/10/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.