پرده سینما

«پاداش» كمال تبریزی پروانه نمایش نگرفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروانه نمایش فیلم «پاداش» ساخته كمال تبریزی از سوی شورای صدور پروانه نمایش اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی صادر نشد.

 

«پاداش» ساخته کمال تبریزیبه گزارش خبرنگار سینمایی فارس، پروانه نمایش فیلم پاداش ساخته كمال تبریزی توسط شورای صدور پروانه نمایش اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی رد شد و این فیلم نتوانست پروانه نمایش عمومی خود را به دست آورد.

بنا بر این گزارش، این فیلم كه ابتدا تولید آن به صورت سریال در صداوسیما تصویب شده بود، خرداد ماه به عنوان یك فیلم سینمایی از اداره نظارت و ارزشیابی وقت، پروانه ساخت گرفت و در هفته‌های اخیر نیز برای دریافت پروانه نمایش عمومی ارائه شده بود كه در جلسه مربوطه، به اتفاق آرا، پروانه نمایش آن رد شد.

خاطرنشان می‌شود بر اساس قانون اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد، فیلمی كه موفق به دریافت پروانه نمایش نشود، مجوز شركت در جشنواره‌های خارجی را نیز نخواهد داشت.

در پاداش كه با ارائه فرم شركت، نسخه‌ای از آن برای شركت در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر نیز ارائه شده بود، حسن معجونی، آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهمن زرین‌پور، آشا محرابی، رضا بهبودی، روح‌الله حق‌گوی لسان، اصغر نقی زاده، بهنام وطن و مرحوم احمد آقالو ایفای نقش كرده‌اند.

فیلمنامه پاداش را رضا مقصودی و محمد رحمانیان مشتركا نوشته‌اند و داستان مردی است كه به سفر حج می‌رود و اتفاقاتی برای او می‌افتد كه باعث تغییر نگاهش می‌شود...

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.