پرده سینما

فیلم های رزرو جشنواره فیلم فجر به بخش مسابقه پیوست

پرده سینما









به دلیل طولانی شدن مراحل فنی برخی فیلم های منتخب دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو فیلم های رزرو این دو بخش به مرحله مسابقه اضافه شدند.

 

به گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: از آن جایی که پیش بینی می شود تعدادی از فیلم های بخش مسابقه به دلیل طولانی شدن مراحل فنی در زمان مقرر به دبیرخانه نرسند و تاکید و اصرار دفتر جشنواره بر تنظیم جدول نمایش فیلم ها بدون تغییر و با توجه استقبال هیئت انتخاب به درخواست دبیر جشنواره، پنج فیلم رزرو به بخش مسابقه اضافه می شود.

برپایه این خبر، عناوین فیلم ها به این ترتیب اعلام شد: عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)، آسمان زرد کم‌عمق (بهرام توکلی)، فرزند چهارم (وحید موساییان)، ترنج (مجتبی راعی) در بخش مسابقه سینمای ایران و فیلم تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی در بخش مسابقه فیلم های اول (نگاه نو).

شایان ذکر است جدول برنامه نمایش فیلم ها اواخر دی ماه روی سایت سامانه فروش بلیط قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.