پرده سینما

رئیس سازمان سینمایی کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر پیام داد

پرده سینما









رئیس سازمان سینمایی کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر پیام داد.

 

جواد شمقدریبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره  فیلم فجر، جواد شمقدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر پیام داد.

متن پیام شمقدری بدین شرح است:

سینمای ایران بسان جویبارهایی بود که از میان سنگلاخ‌ها و تخته‌سنگ‌ها می‌گذشت و همچون جریان تند آب که از فرازها به پایین می‌غلتد گاه صدای نهیبی ایجاد می‌کرد که برخی را به وحشت می‌انداخت اما در عوض آبشارهای زیبایی را خلق می‌کرد که همگان را به تحسین وامی‌داشت. این سینما امروز به رود متلاطمی تبدیل شده که بر بستر معارف و ارزش‌های الهی راه خود را خواهد جست. برخی ساحل‌نشینان قدر این نمی‌دانند و فقط به‌دنبال پلی می‌گردند تا از آن عبور کنند و بعضی پسابهای خود را به درون آن می‌سپارند و آلوده‌اش می‌کنند. اما عده‌ای خوب می‌دانند چه جریان حیات‌بخش و سرمایه بی‌نظیری است.

سینمای ایران دهه چهارم حیات خود را در پرتو انوار انقلاب اسلامی آغاز کرده‌است بی‌تردید این سینما با افق‌های روشنی که پیش روی دارد به دریای بیکرانی خواهد پیوست که روح و مشام جان زیباپسند طالبان جمال حق را معطر خواهد ساخت و حقایقی را که جز، به زبان هنر گفتنی نیست روایت خواهد کرد.

جواد شمقدری


 تاريخ ارسال: 1391/11/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.